marți, 14 iulie 2015

Botez Mara

Pe Simona, mama Marei, n-am cunoscut-o decât cu două zile înainte de botez. Nici n-am fi avut nevoie de mai multe întâlniri, e o persoană care știe ce vrea și cum să ceară, așa cum îmi place mie.
A vrut masă de deserturi bune să te lingi pe degete și Eliza i-a pregătit pavlova, ecleruri, tarte cu fructe, mousse de lămâie și de mentă, panacotta, banana cake, brioșe și cake pops, macaroni și acadele.


A vrut colțul cu delicii pentru bărbați și i-am pregătit trabucuri, cognac, bomboane de mentă și alune trase in ciocolata, boabe de cafea și ziare din 1967.
A vrut găletușe cu cea mai bună turtă dulce, iar Dana ne-a pregătit flori, fluturi și sori parfumați cu ghimbir și scorțișoară. 

A vrut photo corner și i-am adus în grădină tablou cu flori și șevalet, rame foto, pernuțe cu fluturi, flori din hârtie suradimensionate, umbrele de soare, cizme cu flori.




 L-am adus și pe Taz, care s-a răsfățat în iarbă câteva ore cât am lucrat noi în grădina frumoasă de la Caro, care ne-a apărat feroce de ospătarii care, săracii, mai aveau treabă și pe afară și care n-a avut liniște până nu am împărțit cu el turta dulce făcută special pentru mine: o petală eu, restul, ca de obicei, el.

Mie mi-a fost tare drag locul acesta, nici n-am simțit că, de fapt, muncesc și, dacă nu ne aștepta mama la masă, mai stăteam să mă mai dau în leagăn vreo două ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...