sâmbătă, 25 iunie 2016

Making of cărți cu flori

Cred că toate doamnele învățătoare din București au primit la serbare o carte cu flori. Mai mari sau mai mici, lumea nu s-a plictisit de ele, doar eu dau ochii peste cap și aș vrea să mai fac și altceva în afară de flori în cutie. Nu că-mi displac, dar oriunde mă învârtesc văd aranjamente florale în cutie: au apărut atâtea fătuci care înfig niște trandafiri într-un burete!
Dragile mele, aceasta e o zi în care mă simt generoasă, drept pentru care am să vă împărtășesc 5 secrete și am să vă ghidez puțin pașii (primii, ăia pe care i-ați sărit când ați intrat în lumea florilor)
1. florile se pregătesc pentru lucru astfel: se taie codițele câțiva cm, se curăță frunzele, acele și tot ce va mai sta în apă, se înlătură petalele deteriorate.
2. se hidratează bine înainte să le înfigeți, altfel îi veți da clientului niște flori care se pleoștesc a doua zi.
3. fiecare floare trebuie să aibă suficient spațiu în aranjament. Se a-ran-jea-ză. De aceea se numește ARANJAMENT și nu grămadă. Just common sense, nu noțiuni avansate.
4. alternați texturi și volume, arătați clientului vostru că aranjamentul pe care îl plătește e "muncit". Altfel, livrați o cutie (20 ron), 1 burete (2,5 ron) și 15 trandafiri (37,5 ron).
5. învățați câte ceva despre mecanică, floristica modernă se face chiar și cu bormașina.
Bonus:
6. scăpați de admirația față de Preston Bailey și aranjamentele lui florale de tip Bamboo.
Succes și inspirație să aveți! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...