vineri, 15 ianuarie 2016

Nunta Andrei sau povestea celor 5 nănașe

Andra a ajuns la mine prin nașa ei, nașă care a ajuns la mine prin nașa ei, nașa ei ajungând la mine prin nașa ei, nașa cea din urmă fiind fostă asistentă de zână acum câțiva ani.
 Ele toate sunt prietene între ele. 
Cât e de frumoasă Andra, se vede în fotografii. Roșcată, deh.
În afară de faptul că nu-mi uit niciodată miresele, pe ea o voi ține minte și dincolo de lumea asta, de-o exista alta: buchetul nașei trebuia să fie verde.  Nu-mi explic de ce i l-am făcut fucsia cu peach și negru. Nu-mi explic. 
M-a bântuit câteva zile greșeala asta. 
M-am liniștit acum, suntem în continuare prietene pe Facebook, deci cred că m-a iertat.
Andra va fi nașă în septembrie, deja m-a anunțat. 
LATER EDIT Nașa fără buchet verde mi-a scris și ea că va fi iar nașă în vară și în toamnă. Bun, două ocazii să-i fac, totuși, buchetul acela verde. Poate reușesc să nu le ratez. 













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...