marți, 19 ianuarie 2016

Ho ho ho

Știu că par nebună că postez acum fotografii de la Crăciun, 
dar eu n-am apucat să-mi fac retrospectiva și nici nu i-am mulțumit lui 2015 așa cum se cuvine pentru că am intrat în 2016 ca buldozerul. Cu apelativul de nebună m-am obișnuit; m-aș simți ofensată dacă mi s-ar spune că sunt normală, ceea ce, din fericire, nu se întâmplă niciodată.
Așadar, mulțumesc, 2015, pentru:

1. Încă un an cu ai mei în formulă completă.
2. Că l-ai făcut mai înțelept pe Taz și că, în sfârșit, poate să treacă o muscă (una din 3, dar tot e ceva) pe lângă mine fără să sară la ea s-o sfâșie. 
3. Că m-ai convins să renunț la Blackberry și, astfel, viața mea e muuuult mai ușoară
4. Că mi-ai dat minte, mai ales în ultima ta jumătate, să nu mai intru în dandanale ca logodne și planuri de mutare peste mări și țări.
5. Că mi-ai scos în cale numai clienți faini, fără excepție.
6. Că mi-ai oferit lecții fără să mă zdruncini prea tare.
7. Că m-am apucat de yoga și, culmea, îmi și place.
8. Că m-am lăsat convinsă să plec 2 (două!!!) luni prin lume.
9. Că mi-ai dat răbdare.
10. Că am putut să fac foarte mult din ce am vrut și extrem de puțin din ce trebuia.
11. Că mi-ai adus confirmări atunci când mă îndoiam mai abitir de rostul unui lucru sau al altuia.
12. Că nu m-am blazat și că mi-e și mai drag jobul meu.
13. Că am, în sfârșit cărți de vizită, și nu mai trebuie să caut pretexte când mi se cere una.
14. Că, împreună cu Taz, sunt personaj de basm în cartea scrisă de Vrăjitoare.
15. Că am o grădină care îmi întreține fanteziile oferindu-mi căpșuni în ianuarie și liliac înflorit de Crăciun
16. Alex, frumos ca Brad Pitt și nevrotic ca Woody Allen.
17. Ana, care mi-a cusut cele mai frumoase haine.
18. Val, ambitioasa, curajoasa și generoasa. 
19.  Eliza cu biscuiții și tortul ei, combinație de mousse-uri și cheese cake numai de ea știută, fără de care viața ar fi pustiu.


20. Dana, care îmi dă cocă de turtă dulce și îmi face cafeaua să pară și mai bună când ronțăi o inimioară pufoasă cu aromă de ghimbir

Acestea fiind zise, să vină primăvara, aprilie direct ca să nu ne mai încurcăm în amănunte.

5 comentarii:

  1. chiar daca sunt pe locul 18 m-ai facut sa plang, sa plang ca fac parte din viata ta si tu din a mea... de fericire........ siiii ai intrat si mai mult in sufletul meu draga zana....

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place la nebunie apelativul :))) il port si eu zilnic.....si multe de pe lista ta au fost si la mine in 2015! :)))) pffffff ce zana faina am! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Val, dar de ce să plângi? Pentru că îți admir curajul, tenacitatea, disponibilitatea și optimismul? :-) Tuturor le povestesc de tine, cum te-ai îndrăgostit tu de Taz și abia apoi m-ai plăcut și pe mine. Te îmbrățișez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. O, da! Multă reclamă. La cea pe care mi-o fac mie te referi? Sau la cea pe care o fac unor oameni care mi-s dragi?

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...