luni, 27 iulie 2015

Nuntă Mihaela și Ionuț

Cred că fiecare suflet cu care m-am intersectat vreodată știe cât de mult îmi plac mie marea și tot ce are legătură cu ea-nisip, briză, scoici, amintiri.
Așa că, atunci când Mihaela mi-a spus că și-ar dori să aducă un pic de mare la nunta ei, m-am bucurat de parcă plecam în vacanță.
Cortul Artist e perfect dacă îți plac nunțile relaxate, în spații largi, deschise, iar înserarea acolo vine cu niște lumini spectaculoase pe care nicio sală de bal nu ți le poate oferi, 
oricât de sofisticate i-ar fi instalațiile.
Mi-a fost tare drag să lucrez; am stat desculță și fără pălăria de soare cu care venisem (nu știu alte pălării, dar ale mele numai cu borurile pleoștite peste ochi stau).
Cu ce am ajuns seara acasă?
Cu gândul că n-aș schimba nimic din ce trăiesc acum.
Și cu o așchie de lemn în talpă, o tăietură la index, o arsură maaare pe antebraț, o mică insolație și cu același dor și drag de mare.






































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...