luni, 15 februarie 2016

Valentine's Day


Hai c-am mai supraviețuit unui Valentine's Day iar glicemia e la cote normale.
Aaah, chestia asta mică și nebună pe care o numim dragoste, pe care o terfelim, o blestemăm și o alungăm azi iar mâine o preaslăvim, o invocăm și o vrem înapoi! Eu am fost certată cu ea atât de mulți ani încât și uitasem că există, darămite s-o recunosc. Cine știe de câte ori nu ne-om fi intersectat? Ei, să facă bine să fie mai evidentă și să le sară oamenilor drept în față, nu să-i ia pe ocolite. Să-i tragă de guler, să le bage degetele în ochi, să le pună piedică, să se facă remarcată, nu să bată cioc-cioc timid pe la porțile inimii și să zgribulească niște fluturi prin stomac că uite, de exemplu, eu nu mă prind și zic că e doar așaa, o emoție trecătoare.

De dragoste vorbim și cântăm toți, nu scapă unul. Gura lumii zice că nu iubești decât o dată în viață, că durează doar trei ani și că, dacă treci de primii 7, se poate spune că ai traz lozul cel mare. Și nu doar filozofii și artiștii o despică în patru, ci și oamenii de știință. Cică infidelitatea este genetică, dragostea și fericirea se simt cu tot corpul, majoritatea ne sărutăm înclinând capul spre dreapta, să te îndrăgostești este similar cu a avea OCD, 2/3 din americani cred în dragostea la prima vedere, relațiile sunt comparate cu cocaina căci amândouă stimulează producția de dopamină, cei care se căsătoresc au ADN-uri asemănătoare.

Eu am făcut flori și de Valentinul ăsta, deopotrivă pentru îndrăgostiți și dezîndrăgostiți cărora le era frică să se ducă acasă fără trandafirul roșu în dinți.
Și-am mai făcut flori pentru pop-up store-ul Cavalli Home-Collezioni. Vizitați-l dacă vreți să vedeți cele mai frumoase ceșcuțe din porțelan și să atingeți cele mai moi perne de mătase.
Și vitrina Elizei de la PlayBake by Eliza. Vizitați-o dacă vreți să mâncați cele mai bune prăjituri din București. Și de nu cumpărați nimic, ea tot vă dă la pachet un biscuite-doi.

Iar Alex mi-a scris cea mai frumoasă declarație de dragoste pe care am primit-o vreodată: you're my favourite pain in the ass. Mda, cu specimenul ăsta plec eu într-o lună de miere de 9 săptămâni jumate...

Să vă jucați frumos unii cu alții până la anu', da?













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...