luni, 22 august 2011

Ziua 285. AMR 80.


Vedi Napoli et poi mori!
Yeah, right! L-am văzut acum câțiva ani, nu m-a impresionat.
Fetele s-au dus, eu am stat să-mi oblojesc febra musculară: nu mai puteam face un pas fără să simt durere cruntă în gambe. A picat la țanc, ardeam să răspund la emailuri, să văd ce face lumea pe facebook, să chatuiesc și să aduc la zi blogul.
Și e doar un detaliu că am putut face toate astea de pe terasa cu vedere la mare a hotelului, cu un cappuccino în față și niște prăjiturele pentru cafea incredibil de aromate.


2 comentarii:

  1. Zanule, ori eu nu te-am mai citit de multa vreme, ori le-ai incarcat pe toate o data. :))) Foarte frumos acolo! Foarte, foarte. Sa te distrezi si sa ne povestesti, ca tare-mi place. Offf, abia astept sa plecam si noi. Poate-mi revine cheful de scris :(Oricum, peisajul la tine e superb. Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Da. :-) Le-am scris treptat dar abia azi m-am conectat la Internet și le-am pus la foc automat. E într-adevăr foarte frumos pe la mine dar fii cu băgare de seamă, nu e de venit cu Gogo.

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...