marți, 26 iulie 2011

Ziua 272. AMR 93.


Eu nu cred dom'le în noroc, în soartă, în înscrisuri pe frunte, n-am prieteni imaginari și nu dau fuga la biserică sau sub fusta vreunui popă să mă rog pentru una sau alta.
Cred, în schimb, în întâmplări, coincidențe și alegeri pe care le facem la un moment sau altul și care ne schimbă viața, uneori lin, fără să băgăm de seamă, alteori brutal de ne zăngănește dentiția.
Azi am avut din senin poftă de Pepsi și am dat o fugă la magazinașul-unde-găsești-de-toate-de-la-tampoane-la-pufuleti-cu-niște-prețuri-de-înțepenești. 2, 5 l, așa poftă mi-era! Aproape că simțeam acidul dulceag pe limbă și pe cerul gurii când turnam în pahar... Pe primul l-am băut pe nerăsuflate, pe al doilea l-am savurat ca pe un cognac vechi de 10 ani în timp ce învârteam între degete capacul de plastic. Să leșin când am dat cu ochii de ceea ce era scris în interior!
Am pus mâna pe telefon și am sunat pe toată lumea ca să fac marele anunț, în fond, pentru asta sunt prietenii, nu? Să se bucure alături de mine de orice lucru bun și frumos mi se întâmplă! Le-am cam provocat câtorva stări care variau de la leșin la atac de cord țipând întrebarea la modul "GHICI CE AM CÂȘTIGAT SUB CAPACUL DE PEPSIIIII!" ( menționez în treacăt că răspunsul cel mai frecvent a fost " UN LOGAN!" Nț, ce să facă o zână cu un Logan?!?)
Am câștigat un Pepsi de 0,5 L!

Later edit:
Cât timp m-am învârtit eu cu telefonul la ureche, Taz a furat dopul și l-a făcut țăndări sub masă. Eh, dar tot se cheamă că am câștigat, nu?

10 comentarii:

  1. -Preturi de intepenesti-, adica foarte mari, nu? cit costa un pepsi acolo la voi? te rog zi-mi in dolari, pentru ca nu mai inteleg demult leii noi si aia vechi. Sint curioasa, de aia intreb. Aici costa 1$ sau un 1 dolar 50 pepsi la cutie de ex.
    2$ o sticla mare de 2 l. Eu beau ffff rar.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ina. Ce curiozități ai și tu, femeie! :-) M-ai lovit unde mă doare, nu știu eu de-astea cu prețurile... Știu doar că mă duc cu 50 ron la magazinul cu pricina și mă întorc cu un borcan de castraveți și un iaurt de banii ăia. Mă voi interesa cât costă Pepsi, de dragul tău!

    RăspundețiȘtergere
  3. ha ha, m-ai spart, fata, cu 50 ron. Habar nu am ce inseamna.
    Curiozitatile mele sint simple, uneori infantile. Daca te-ai plins de preturi, de aici si curiozitatea mea sa aflu cit costa produsul respectiv, sa vad daca te-ai plins degeaba:) Intr-un fel cred ca a facut sens intrebarea mea aparent aiurea:) Bine, d-ra D!

    RăspundețiȘtergere
  4. Of! 50 ron înseamnă 16 dolari de-ai tăi.Ia zi acum, m-am plâns degeaba?

    RăspundețiȘtergere
  5. Zana, hai la mare sa sarbatorim in valuri!:>PS E si Tara cu mine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Stam in camere separate, desigur! :>

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu încă :-)) dar mulțumesc de invitație. Să fii cuminte, nu uita că văd tot, știu tot (sunt mai rea decât Google însuși). Pup pufoasa. Hai, bine, și pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt cuminte daca ma gandesc la tine? :>

    RăspundețiȘtergere
  9. :-)))) Ok, hai pe chat 5 minute că văd că începi să fantazezi... Doar 5 că am treabă!

    RăspundețiȘtergere
  10. Servus, Maria!
    Nu cred in intamplari intamplate intamplator, cred insa ca totul se petrece pentru un motiv. (Taz chiar avea nevoie sa roada un capac de plastic……fie el si castigator). Stii, de mult timp am simtit ca fiinta mea este impartita in doua, o parte materiala care se supune legilor pamantesti si o parte care zburda printre vise si crede ca totul este posibil. Eu am o vorba: ”coincidentele nu sunt intamplatoare”
    fiecare lucru este programat in timp si spatiu.

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...