joi, 28 iulie 2011

Ziua 273. Amr 92.
















Era și timpul pentru o petrecere adevărată că mă uscam pe picioare dacă mai trecea o săptămână fără muzică, șampanie și tort!
Daria a împlinit 4 ani și mami s-a pregătit corespunzător: ghirlande, flori în păr, sculpturi în pepeni și ananas, fuste cu franjuri și tălpi goale. Aloha, bine am ajuns în Hawai! Am intrat destul de abrupt în atmosferă pentru că petrecerea a început la 11 00 și, de regulă, duminica la 11 00 zânele sunt ori un pic mahmure, ori adormite. Eu eram și una, și cealaltă, deci mă simțeam ca după un zbor transoceanic, aveam ochii cârpiți și îmi zornăia ceva prin urechea stângă...ah, era muzica...
Se vorbea în jurul meu, vorbeam și eu deși nu voiam decât să mă ghemuiesc în scaunul meu, să zac la umbră și să mă uit în gol. Și-atunci a apărut de după un palmier însuși Elvis Presley în cămașă și pantaloni negri, cu părul lui negru dat de la stânga spre dreapta și cu niște buze roșii ca macul. Venea direct spre mine, universule mare! Venea direct spre mine zâmbind și eu căscasem și ochii, și gura...nț! heeei! ce naiba?! Un copchil s-a izbit în spătarul scaunului meu și m-a trezit. Ațipisem! Adormisem în fund, pe scaun, într-o poziție decentă, ce-i drept, cu ochelarii de soare pe nas și aveam fantezii cu cântăreți morți acum mai bine de 30 de ani. Și toate astea la o petrecere pentru copii. Te descurci minunat, zână, sunt mândră de tine!
Dăriuța e de fiecare dată și mai frumoasă, cum numai copiii nășiți de zâne pot fi. N-a stat locului o clipă, a stins lumânărelele de pe tort din prima încercare, s-a rățoit la fotograf -"Mă, tu ce faci? Mă urmărești?"- și s-a întristat un pic când au plecat Mickey și Minnie Mouse, favoriții ei în lumea mică și sigură în care trăiește.
La mulți ani, copilă, să rămâi la fel de frumoasă, veselă și iubită așa cum ești acum!
Cât despre tine, Elvis, chiar dacă nu ești genul meu, poți să treci din nou diseară, sunt singură...nu ne mai deranjează nimeni...

20 de comentarii:

  1. La multi ani! Sa-ti traiasca finuta, sa aiba minte si noroc in viata!

    RăspundețiȘtergere
  2. @TFA, @Anonim Mulțumesc frumos pentru urări!

    RăspundețiȘtergere
  3. Zana, un we te-am lasat singura si uite ce faci! :> La multi ani Dariei!

    RăspundețiȘtergere
  4. zano, esti praf... vezi ca Daria a implinit 4 ani, nu 5

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim praf. Vezi că dormi în post. Am corectat chiar în ziua cu pricina, adică acum 11 zile. Te simți mai bine când sunt eu "praf"?

    RăspundețiȘtergere
  6. Zana tafnoasa, poate ca eu dorm in post uneori, este la fel de posibil ca aseara, cand am facut observatia, in memoria cache a computerului meu sa fi ramas pagina initiala, caci altfel ce rost ar fi avut sa-ti scriu dupa 11 zile??? nu m-am ramolit intr-atat de tare si nici nu incerc sa intru in vorba cu orice pret, nu fac parte din fan-clubul tau, mai trec pe blogul asta ca pe alte cateva din cand in cand, sunt mai degraba un cunoscut al Cristinei, asa am ajuns sa vad postul cu Aloha...
    cat despre cum ma simt, raspunsul e: ma simt bine in general, indiferent daca tu esti praf, pulbere sau alta pasare; indiferent daca ploua sau e soare, daca e zi sau noapte etc.
    I'm good, I'm f.....g good! :))
    si nu tre' sa mai publici raspunsul asta, n-ai face decat sa arati insa o data ce ... si cum esti
    pup u

    RăspundețiȘtergere
  7. Mda,esti doar in trecere pe aici dar ai intrat de cel putin trei ori numai la aceasta postare si mai si stii "ce si cum" sunt eu. Smart! Ma duc la plaja cu fetele, tu ramai de veghe pe blogul de zana,ca tot n-ai ce face.

    RăspundețiȘtergere
  8. Zana tafnoasa, mai, mai, daca n-ai fi asa coltoasa uneori, mai ca as fi tentat...:)
    mai vezi si tu putin pe la orele alea de logica: faptul de a intra din cand in cand pe blogul tau nu se contrazice deloc cu a intra chiar de 5 ori la o postare care ma intereseaza. si da, stiu ce si cum esti, macar partial: din scris, ca si din aparente (gen body language, stil de exprimare, stil de imbracaminte si nu numai) poti sa-ti faci o idee despre o persoana. nu e decat o idee generala, desigur, dar daca ai ochi si urechi si stii sa le tii deschise atunci cand trebuie, in mod sigur poti sa "vezi" mai mult decat "pare" cineva. si nu asta e frumusetea vietii (ma rog, una dintre ele) - sa incerci sa vezi, sa descoperi dincolo de fatade, de atitudini studiate etc.?
    si mai vezi cu plaja aia, sa nu ti se cojeasca nasucul:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu pot să mă laud că sunt la fel de pricepută în a studia oamenii și a trage concluzii, dar tot pot să spun despre tine că ești tare nevorbit și tare curajos. Ca mai toți anonimii.
    PS. Voi sta sub umbrelă, nu-ți face griji pentru pielea mea!

    RăspundețiȘtergere
  10. :)
    ai pus un "mai" exact acolo unde trebuia (in "Ca mai toti anonimii")
    caci poate o sa ai ocazia sa te convingi, eu chiar nu sunt un anonim ca toti ceilalti, cel putin pentru faptul ca imi place sa citesc si sa scriu si - mai mult - scriu corect romaneste (mea culpa pentru literele mici de la inceputul propozitiilor, asta a facut comunicarea pe internet din mine)

    "succesuri"!
    PS: cand pleci in vacanta? iti place Grecia?

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai ai o mică problemă cu virgulele. :-) (ce, credeai, că te iert doar pentru că azi pari să fii în toane bune?) În vacanță tocmai ce am fost, azi e prima zi de muncă. Îmi place Grecia, da' de ce mă întrebi? Vrei să mă inviți într-o vacanță low season-low profile?:-))))

    RăspundețiȘtergere
  12. poate ca vezi tu necesitatea unei virgule acolo unde trebuia, de fapt, un punct
    sau invers
    fii mai relaxata, mi se pare ca te zbarlesti imediat si asta - chiar daca la inceput e amuzant - poate sa devina neplacut cu timpul
    sau te dai smechera, ca de obicei (si tot ca de obicei, ai grija: cainele care latra, nu musca)

    cat despre intrebarea cu Grecia, era o curiozitate
    nu risc vacante, nu in Grecia
    iar tu, in incercarea de a fi amunzanta cu low season-low profile, ai cam dat-o in bara de data asta

    cat despre insulele din sud, mie mi se pare ca abia de acum e mai placut
    Septembrie
    Septembrie in insule
    suna bine
    poate sa sune chiar romantic

    unde ai fost in vacanta?

    RăspundețiȘtergere
  13. Mă obosește teribil felul tău de a scrie, pare-mi-se că stai cam mult pe mess. Cât despre vorbele multe pe care le răstorni pe blogul de zână, nu mai bine îți faci tu blogul tău personal unde poți să faci pe psihologul cât vrei și cu cine vrei? Despre vacanța mea am tot scris de vreo săptămână, ce era permis să ajungă la public a ajuns, restul îl păstrez pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  14. raspuns si exprimare la fel de voit si cautat pretentioase (sau pretioase), ca si mai sus...
    subtilitate de doi bani bucata...(probabil ca ti-ai facut un stil din asta, ai fost parasita de curand, nu-i asa?)

    meriti un "hai sictir!" cat tine de mare, dar ghici ce? n-o sa-l primesti :)

    esti praf, cum spuneam
    confirmi ce am auzit, cu varf si indesat

    si de data asta chiar nu te mai obosi si nu mai consuma din timpul tau pretios sa raspunzi unuia dintre cei care te citesc (pana acum te-am citit cu placere, chiar daca pe sarite, din lipsa de timp)
    cel in cauza a plecat in loc fara conexiune la internet, de unde va reveni peste vreo 3 luni, asa ca reply-ul tau nu va primi aprecierea meritata la timp
    bye, bye
    Radu M.

    RăspundețiȘtergere
  15. Răducu, șezi mumos, mamă, nu mai lătra că sperii oamenii!

    RăspundețiȘtergere
  16. Aoileu zaniiii...cine-i asta,fata? Cred ca ar trebui sa o suni pe Cristina si sa o intrebi ce i-a spus lui Raducu despre tine:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))... Doamne, cat de mare e gradina ta!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Dana. Nu vezi? E o cunoștință de-ale Cristinei :-) Și-l cheamă Radu M. Și s-a supărat pe mine că am uitat câți ani are Daria sau pentru că nu cred o iotă din tot ce a scris în comentariile lui, nu-mi dau prea bine seama. Și se crede special, dar e doar un oarecare.

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu știu cine ești, Radu M...singurul nume care imi trece prin minte e Radu Mazare :-)))...Anyway, daca erai vreun cunoscut de-al meu, macar din respect pentru mine, nu ai fi inceput si continuat toata mascarada aceasta. Punct.

    RăspundețiȘtergere
  19. :-) Cristina mută și-l face mat pe Răducu! I rest my case. A fost la fel de bine pentru tine cum a fost și pentru mine? Data viitoare când mai vrei să te distrezi la adăpostul anonimatului, asigură-te că poți susține minciunile pe care le torni. Măcar să rămân cu impresia că ești doar rău intenționat, nu și lipsit de o inteligență.

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...