luni, 11 iulie 2011

Ziua 265. AMR 100.


Vai ce rău a picat sărbătorirea ultimelor 100 de zile rămase! Am din ce în ce mai des zile ca aceasta în care sunt plină de iubire și gânduri bune, vorba ceea: I love everybody! Some I love to avoid and others I'd love to punch in the face.
Nu știu și nici nu mă interesează dacă e vorba de oboseală, caniculă, hormoni, toane, dar suport din ce în ce mai greu:
1. oamenii care vorbesc mult, oamenii care vorbesc prost, oamenii care vorbesc
2. televizorul, digeii tâmpiței de la radio
3. echipa Academia Cațavencu împrăștiată acum în Cațavencii și Kamikaze
4. telefonul când sună, telefonul când nu sună.
5. ziua lungă, noaptea scurtă
6. zânomobilul murdar ca un coteț
7. oamenii calmi când eu sunt cu nervii praștie
8. emailurile agramate
9. veștile proaste, saloanele de spital
10. câinii care nu-și țin proprietarii în lesă și invers
11. motocicletele turate degeaba când stau pe loc
12. blugii
13. bărbații peste 40 de ani încălțați în converși
14. femeile supraponderale de la saloanele de înfrumusețare
15. atingerile fizice pe care nu le inițiez eu
16. fotografiile proaste, neclare, încadrate greșit, anoste puse la mare cinste pe Facebook
Vreau un clopot maaaaare, mare sub care să stau doar eu. Și Taz, dar treaba lui, să se descurce singur cu pipi și alte activități de gen, eu nu mai ies o vreme. Accept doar vizite anunțate și curieri care-mi livrează flori, pizza și vești bune.
Nu se poate clopot? Da' un buton miiiic, mic cu comanda Ignore se poate? Nu? Nu încă? Eh... Am încercat și eu...

5 comentarii:

  1. zani, eu zic ca e nevoie de un concediu. daca nu se poate chiar acum, macar niste planuri de concediu.... ce zici?
    Cum nu am mai contat de mult, o fac acum:

    1. oamenii care vorbesc mult, oamenii care vorbesc prost, oamenii care vorbesc - e destul sa incuvintezi din timp in timp si sa scoti sunete aprobatoare/ dezaprobatoare in functie de tonalitatea interlocutorului
    2. televizorul, digeii tâmpiței de la radio - am multe CD-uri bune, daca vrei, dau cu imprumut
    3. echipa Academia Cațavencu împrăștiată acum în Cațavencii și Kamikaze - aici m-am pierdut. mush ce vrei sa zici
    4. telefonul când sună, telefonul când nu sună - aici nu cred ca telefonul e problema :-)
    5. ziua lungă, noaptea scurtă - aici sunt de acord... dar ce faci tu noaptea de ai nevoie sa fie mai lunga?!?!?!?!
    6. zânomobilul murdar ca un coteț - lasa ca il dau pe Beni al meu, le facem nunta cu alai si poate cu ocazia asta afla si unul si celalalt ce-i aia spuma de curatat :-)
    7. oamenii calmi când eu sunt cu nervii praștie - nu te lasa, toti au punctul lor slab :-D
    8. emailurile agramate - DELETE!!!!!
    9. veștile proaste, saloanele de spital - no comment
    10. câinii care nu-și țin proprietarii în lesă și invers - cred ca pic fix in a doua categorie
    11. motocicletele turate degeaba când stau pe loc - depinde ce posterior de iteste peste sa :-P
    12. blugii - la femei, barbati?!?!
    13. bărbații peste 40 de ani încălțați în converși - fac hora piticii tai, nu-i asa? :-)
    14. femeile supraponderale de la saloanele de înfrumusețare - apreciem efortul de a frecventa saloanele
    15. atingerile fizice pe care nu le inițiez eu - tigroaica mica , mrrrrrrrr
    16. fotografiile proaste, neclare, încadrate greșit, anoste puse la mare cinste pe Facebook - ce cauti tu pe FB?! nu ai de munca? daca nu ai ia-ti concediu!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Auzi, da' femeile peste 40 de ani incaltate in conversi impartasesc aceeasi soarta?

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Anonim. Bine că ești tu deșteaptă când mai ai o zi și pleci în concediu! :-P

    RăspundețiȘtergere
  4. @TFA Aoleu, câte scatoalce mi-am luat cu converșii ăștia!:-)))) Îmi pun cenușă în cap și-mi iau și eu o pereche. Dar pot să nu o port niciodată? :-P

    RăspundețiȘtergere
  5. @ZBR: Poate n-ai gasit pana azi perechea potrivita. Stai sa ti-i arat pe-ai mei, poate-ti mai schimbi un pic parerea :).

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...