luni, 11 iulie 2011

Ziua 264. AMR 101.



Atâția ani am fost convinsă că nu pot respira fără Olynth, aveam câte un dozator peste tot: în geantă, în mașină, la atelier, pe noptieră. Turbam dacă rămâneam fără el și încercam să-mi amintesc dacă am respirat vreodată fără ajutorul lui. Speram în secret că poate substanța lui activă, xylometazolina, nu e nocivă, dar știam sigur că e, ca oricare dintre substanțele chimice de care se abuzează. Mă gândeam cu groază că voi ajunge să am nevoie de intervenție chirurgicală și n-aveam în fața ochilor decât niște tampoane imense înfipte în nări până în sinusuri.
Acum o lună și jumătate, am zis De azi nu mai vreau să fiu dependentă de nimic! Două zile și noaptea dintre ele au fost cumplit de grele, dar suficiente să-mi dau seama că nu am nevoie să pufăi ceva în nas ca să pot respira. Da, îmi mai simt nările înfundate când nu mă hidratez sau când mă expun mai multe ore la aerul condiționat, dar nici măcar o dată nu am mai întins mână după flaconul cu Olynth deși s-a aflat în tot acest timp pe noptieră. Chiar lângă fotografia înrămată a zânei în brațele cuiva care pentru ea a însemnat mereu o prioritate, dar pentru care ea s-a dovedit a fi doar o opțiune.
Olynthul a ajuns azi la coșul de gunoi, fotografia în albumul pe care nu-l răsfoiesc niciodată.

2 comentarii:

  1. Zani, ma superi. ce faci tu in lipsa mea? te deprimi? la naiba cu zmeii, feti- frumosii si alte basme de-astea. tu ai nevoie de un barbat cat se poate de real, sincer si decis. asa ca ori se prezinta cu un imens buchet de flori/ inel/ vin/ bomboane/ etc la usa si nu pleaca pana nu-l primesti inapoi, ori ... inchide cartea de povesti! a avut destul timp sa-si adune creierii, iar tu nu meriti sa astepti o clipa mai mult. meriti sa fi fericita si daca nu e el, atunci cu siguranta va fi altul. pierderea lui si rescrierea povestii... sau poate revenire la finalul clasic ...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Miaaaau! Poveștile s-au terminat, știu. Dar mai am câteva pagini, cele cu erata, cuprinsul, caseta tehnică, coperta 4... Eu așa citesc cărțile, cu mare simț de răspundere: până nu citesc ultimul cuvințel, nu închid cartea. :-)))))

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...