luni, 11 iulie 2011

Ziua 266. AMR 99.


Recunosc că îmi vine tot mai greu să fiu deschisă și generoasă cu informațiile de pe blog pentru că mi se pare nedrept ca atâția oameni necunoscuți să știe aproape totul despre mine, iar eu mai nimic despre ei. Drept pentru care am decis: odată cu ziua 365, zâna iese din peisaj: mi-a ajuns până peste cap și deseori mi-a ieșit pe nas. Poveștile se sfârșesc frumos, dar sunt doar povești, baghetele magice devin inutile în lumea reală, caii înaripați și prinții cu mantie și sabie strălucitoare se dovedesc a fi doar cabaline și respectiv oameni obișnuiți. Până atunci, voi mai scrie, îmi voi face cuminte temele pentru acasă și voi mai face introspecții și incursiuni în mintea mea de zână, atâta câtă mai e.

Iubesc prea multe, prea repede, prea des, prea intens.

Cresc vocea din ce în ce mai des.

Păcătuiesc și nici că-mi pasă.

Citesc mai puțin decât înainte, din păcate.

Cred că sunt foarte sigură.

Mimez de cele mai multe ori.

Visez Nu visez, plănuiesc.

Cer totul, acum, pe loc.

Frumos e orice când e privit cu perechea de ochelari potrivită.

Deștept este un computer, un cățel, un telefon.

Femeile sunt acele chestii care iau un bărbat și-l transformă în ceva mai bun.

Sex vs Dragoste e subiectul care mă interesează prea puțin.

Detaliile sunt parte din mecanismul care învârtește lumea.

Istoria e o culegere de greșeli pe care le-a făcut omenirea dar din care n-a învățat nimic pentru că le tot repetă.

Tentația durează doar până îi cedezi.

Greșesc dar de-a naibii nu recunosc.

Durerea nu poate continua la nesfârșit, la un moment dat încetează.

Suferința cea mai mare e că viața e prea scurtă pentru câte lucruri interesante sunt de făcut, de văzut și de trăit.

Singurătatea
Unde e? Unde e? Vreau și eu măcar o săptămână.

Ce contează e să știi cine ești și să te arăți lumii întocmai.

Viața e o cutie de ciocolată, se știe.

9 comentarii:

  1. :)Și zici că ți-a ajuns,ha? Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum cand te-am gasit???

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim.:-) Aș putea să mai aștept puțin...

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti promit ca merita sa ma astepti:-)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim. Am mai auzit fraza asta. Rămâi cu bine! :-)))

    RăspundețiȘtergere
  6. E greu sa-mi iamginez ca exista cuvinte sau fraze pe care sa nu le fi auzit tu... Sunt in urma ta, nu plec nicaieri.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum mai sa nu mai scri? Si eu cum mai aflu de Taz? Nu se poate asa ceva! Protestez!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Vorbăreața. :-) Găsim noi o modalitate să îl fac pe Taz de râs în mod public. Bine ai revenit din vacanță sănătoasă și voioasă!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mercic, mercic:) Nu se poate sa nu mai scrii:( Datoria ta de zana buna este sa ii bucuri pe ceilalti, iar pentru mine sa iti citesc blogul este o mare relaxare:D

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...