vineri, 8 iulie 2011

Ziua 263. AMR 102.


Eu tot zic de mai bine de jumătate de an că e bine să fii zână, crede cineva că altfel m-aș fi bucurat de minunățiile acestea cu care m-au surprins Zâna Organizării și Zâna Mâțâită?
Totul a început cu uleiul de argan de acum câteva săptămâni despre care nu pot să spun decât că e noua dragoste a pielii mele: niciuna din cremele pe care le-am folosit vreodată nu se compară cu el. Da, nu te transformă în Angelina Jolie, dar lasă pielea mai moale și mai fină decât a unui bebeluș. Între timp am adăugat pe policioara de la baie și ulei de avocado, ulei de semințe de struguri, unt de shea și, de azi, ulei de portocală, săpun cu scorțișoară, săpun cu tot felul de ierburi așa că, am, n-am treabă, deschid mereu dulăpiorul să le admir înșirate frumos. (Ptiu, m-am molipsit de diminutivită, cred că știu de la cine mi se trage. :-)
Zânele acestea de care vă povestesc sunt niște fete minunate, tinere, frumoase și deștepte pe care eu le-am cunoscut prin virtual-puteți să mă bateți că nu-mi mai aduc aminte cum s-a întâmplat să ne găsim- și care mi-au intrat la suflet cât ai zice "zână".
Faceți-le o vizită pe bloguri, chiar au ceva de spus, scriu corect și frumos românește (condiția numărul 1 ca un blog să intre în atenția mea) și sunt proaspete și zglobii ca niște veverițe.

2 comentarii:

  1. Aha, și ce trebuie să fac să primesc și eu minunățiile astea? Am avut un ulei de argan pentru păr, iar după dimensiunea sticlei mă gândeam că-mi ajunge un an și mai bine, dar a avut grijă Gogo să-i scurteze viața la nici o săptămână. A murit de tânăr:)) Noroc că apucasem să-l folosesc o dată și să-mi dau seama cât de bune e:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima sticlă de argan are soarta de a fi vărsată, îți spun eu, și mie mi s-a întâmplat întocmai. :-) Așa-i că e excelent?

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...