vineri, 1 iulie 2011

Ziua 255. AMR 110


Am fost odată scorpie. Nu eram mult diferită de cea care sunt acum, dar cel pe pieptul căruia îmi odihneam seara capul nu considera că-mi mângâie drăgăstos pletele moi, ci șerpii din păr, dacă se poate așa ceva!!! Ceea ce am suportat cu stoicism o perioadă până când am bătut din picior și am zis: "De azi sunt Gloria!" Și-am tot fost Gloria până într-o toamnă când, peste noapte, am devenit zână.
Despre Pieptos poate îmi va veni vreodată să povestesc, despre zână tot zic în fiecare zi, dar Gloria asta, dom'le, era...cum să zic cât mai plastic...o murătură autistă cu voia ei: nu-i păsa, nu o interesa, nu se plângea.
Zilele astea m-am simțit din nou Gloria căci nu-mi pasă, nu mă interesează, nu mă doare când mă tai ca azi dimineață când mi-am apăsat cu putere ghilotina peste degetul mare și apoi m-am uitat cum curge sângele în lavoar.
Mă doare la bascheți că Băsescu l-a ofensat pe Regele Mihai, că au fost salvați caii de la Letea, că BOR își continuă planurile de construcție a catedralei de neam prost, că se mai anunță din când în când câte un sfârșit al lumii, că primăria nu mi-a aprobat nici după un an cererea de montare a pubelelor pentru selectarea gunoiului (pfuai! ce mi-am mai terorizat musafirii pe când nu locuiam în România și cum îi vegheam cu ochi de vultur ca nu cumva să nu arunce căpăcelul de la iaurt într-un anume sac, folia de aluminiu în altul și borcanul în altul).
Aud, văd, citesc, zâmbesc sau mă încrunt o secundă după care apăs Erase și rămân cu zen-ul meu mic și egoist: mie mi-e bine, nu mă deranjează că lumea e făcută din proști și deștepți, diseară mă întâlnesc cu x la cină, poate ajung mâine în piață să iau niște cireșe, în august plec în vacanță, mama are mâine programare la analize, ar trebui să mă tund puțin, mâine trebuie să predau și trusoul cu violete, o fi gata? Gânduri mărunte care mă lasă să dorm bine noaptea și sa visez dacă nu frumos, măcar fără sare și piper.
Râd de o prietenă care mi se plânge că are coșmaruri repetitive, că simte în somn o greutate pe piept, că trebuie să doarmă cu lumina aprinsă. N-ar trebui să râd, nu? Și nici să îi spun "Fugi de-aici cu prostiile tale!"
Nu mai am răbdare să fiu o prietenă bună pentru că sunt foarte ocupată să-mi fiu doar mie prietenă, să-mi zic o vorbă bună, să mă fac să râd, să-mi ridic moralul și să petrec timp doar cu mine. Cu mine mă port foarte frumos, mă răsfăț, mă aplaud, mă dojenesc cu blândețe când calc în străchini, mai am puțin și mă pup singură pe creștet!
Trebuie să mă decid repede dacă îmi place Gloria și-o păstrez. O fi ea egoistă și superficială, dar măcar nu o doare nimic, niciodată.

10 comentarii:

  1. Pari cam revoltata, Missy! In orice caz,sa-mi arati si mie cum iti saruti crestetul, vreau sa incerc si eu schema asta:) te puuup, Gloria. Eu sint Ina Victorina:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca toti suntem Gloria cateodata:)Unii mai rar, altii mai des

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha,ha, și eu sunt Gloria. Mă bag, dar nu mă pune să mă pup pe creștet, că mă doare capul. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah, ce-mi place de Gloria! Dar asta finala, cu n-o doare nimic, nu pare genul ei :). Sau al tau? Pot sa-ti spun sigur... o sa treaca :).

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ina. Draga mea, îți urez sincer ca la tine să dureze!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Vorbăreața. Mie mi-a plăcut cel mai mult să fiu zână :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Habarnam, The Fairy Apprentice. Ați înnebunit? Gloria era nefericită. :-(

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce sa dureze, fata? ma refeream ca sint ina victorina ca e buna rima si ca daca tu esti gloria, atunci sint si eu victoria, fara sa fac asociere cu vreo izbinda personala sau de alta natura. Bine, acum ca ne-am lamurit, ma pregatesc sa merg sa vad artificiile de 4th of july. te-am pupat

    RăspundețiȘtergere
  9. @Zana: Pai n-o prezinti ca pe o nefericita... ci ca pe o ne... altceva! Ne-ai indus in eroare cu eleganta. :)
    Come back!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Ina. Vorbim împreună și ne înțelegem separat. Dar trebuie să recunoști că s-au aranjat frumos cuvintele. Gloria și Victorina să fim! :-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...