duminică, 26 iunie 2011

Ziua 251. AMR114

-Cu ce mașină mergem? Eu trebuie să alimentez...
-Hai cu a mea, am făcut plinul și am pus și niște muzică nouă...
Așa ciripeam cu nepotu' Sucă de dimineață, în garaj.
Acu', nu că mă omoram după muzica lui nouă, da' nu știu de ce m-am lăsat așa de ușor convinsă să mângâi volanul altei mașini decât zânomobilul meu drag...
Și-am plecat să-mi recuperez prințul cu blană, parcat la mama de joi. Pfuai, bucurie mare, pupături, scâncete, tricou alb imaculat transformat într-unul imprimat cu lăbuțe după numai 3 minute de la intrarea pe poartă, raport complet despre comportamentul odraslei (everybody loves him!), masă mare și bogată, conversație ușoară, de duminică, hai noroc... Fleoșc! Cheia de la mașină în paharul cu bere!!!
Oare și-a mai petrecut cineva aproape întreaga zi încercând să desfacă niște șurubele cât vârful acului ca să usuce cu feonul interiorul unei telecomenzi? Și apoi, cu bețișoare de urechi, să curețe chestia lipicioasă care se formase pe butonașe? Și toate astea sub teroarea unui tată care avea 1000 de idei, toate proaste, pe care le expunea cu nonșalanța unui geniu de la Microsoft. Nimic n-a funcționat, berea e letală, dom'le, telecomanda n-a putut fi resuscitată așa că am trecut la planul B, propus de un vecin priceput: ridicat capota, șurubărit, modificat circuite, dezactivat alarma. Mare bucurie pe noi când a tăcut după zeci de minute de piuit în toate felurile posibile! Mare bucurie va avea și sor'mea când va veni din vacanță și îi voi da vestea că trebuie să-și ducă mașina în service...
În rest, bine, sănătoasă, am ajuns cu bine acasă, m-am îmbăiat, m-am relaxat și mă delectez cu filmul de pe HBO, The Hangover. Nu mă decid cine-mi place mai mult, Bradley Cooper sau Justin Bartha...






7 comentarii:

  1. Doamne ce pui frumos! Si pare atat de cumintel;))

    RăspundețiȘtergere
  2. :-) Mulțumesc, draga mea! Să-l pupe mamița pe el de pui frumos și cuminte! Nici cu Teo nu mi-e rușine :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa vezi ce ciufuleala iti iei! :-))))) Taz e scump foc, cine-ar fi zis ca slabanogul de acum cateva luni va arata asa?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum nu sunt atentă, cum scrii cu toptanul.:)))
    Da, ți-am zis eu că o să semene a cățel într-o bună zi. :P
    E tare, tare frumușel și seamănă așa mult cu Sașa al meu (care a fost:(()
    Să-ți trăiască mamițo, și să vă jucați cât mai mult! Mi-e dor de voi. :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim. Soon, very soon. :-) Mulțumesc în numele lui Taz.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Habarnam Dar ai tupeu, nu glumă! Tu ești una din cele care au râs cel mai zgomotos de Taz. Mulțumesc de vorbele bune și hai să ne vedem în we în Kiseleff!

    RăspundețiȘtergere
  7. Taz e un dulce si un bun, you mess with him, you mess with me!!! :D
    Aventuri cu masina de imprumut, mda, bine ca s-a rezolvat pana la urma...

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...