marți, 5 iulie 2011

Ziua 260. AMR 105

Numai mie mi se putea întâmpla să fiu convinsă că prințul vieții mele este cineva și să descopăr întâmplător că este altcineva!!!
Dragul meu Taz e Shih-Tzu și au trebuit să treacă mai bine de trei luni ca să aflu și eu. Cică Shih-Tzu înseamnă leu în chineză, rroarrrrr!
Prințul arăta așa la sfârșitul lui februarie, când a ajuns la castel:


Arată așa azi:


Și ar arăta așa peste alte trei luni, dacă îi las părul să crească:


Am aruncat un ochi în enciclopedia câinilor de rasă și am aflat că leul Taz e un câine robust (mmm, mie-mi spuneți?!? Mereu iese învingător când ne luptăm pentru mingea de cauciuc), cu nas mic și turtit și trufa neagră (da, măslina aia pe care și-o bagă peste tot se numește trufă!), a fost creat pentru a fi un animal de companie si nimic altceva (adică un fel de desene animate cum ar veni), e cel mai puțin delicat dintre rasele „de jucărie” (nah, ce-am zis eu? Bălănel și Miaunel scrie pe fruntea lui!), este un câine de pază vigilent, căruia îi place să latre (da, dom'le, așa e, face clăbuci lătrând la trecători, porumbei, curieri, pizza boys, câini din televizor), nu se dresează pentru a efectua activități și se descurcă cel mai bine în a fi un animăluț de casă afectuos (daaaaaa, nu-l văd aducându-mi ziarul în gură și nu poate sta zece minute fără să cerșească un pupic sau o mângâiere), năpârlește puțin sau aproape deloc (pfeeeee, asta da calitate!), are tendința de a fornăi și a sforăi (neeah, nu-i adevărat! Prințul nu sforăie neam! În schimb scâncește și aleargă în somn.), are sensibilități de natură medicală la ochi, urechi și rinichi. În plus, îl cam doare în fund când îl cert sau încerc să-l disciplinez.
Îhîm, am Shih-Tzu. Leu cum ar veni.

PS N-o să-mi umilesc niciodată leul legându-i moțul cu o fundă roșie, îi voi pune una lila.

6 comentarii:

  1. Hahhaaaaaaaaaaahahhaaaaa! :)))))))
    Ai un ciine de d-ala bibelou, hahahaaaaaaaa! Vai ce tare ce tare, mi se pare genial, sa crezi ca ai alt ciine, vaaaaaai dragul de el, ce fatzuca o sa aiba....
    Numai tie ti se putea intimpla una ca asta...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ionouka. După ce că oricum nu-l lua nimeni în serios...:-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai mai, uite ce privire are mititelul in a2a poza:) Ce jucarie mititica;))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Vorbăreața. Ia să iei tu o dată în brațe jucăria mititică să vedem dacă mai zici la fel.:-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Băi, ce cățel frumos, nu-mi vine să cred. Ești sigură că nu ți l-au schimbat într-o noapte? :P :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Habarnam. :-)) Îi priește viața la castel. Și îi place să lingă uleiurile cu care mă dau eu pe corp. O fi de le argan sau de la untul de shea? :-)))

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...