duminică, 27 martie 2011

ZIUA 171. AMR 194.

Azi parc, film și party, ce de activități pe capul meu de zână, nici nu știu unde a mai încăput diadema!
Taz s-a dat în spectacol prin parc, a alergat după veverițe și porumbei, a stresat peștii și broaștele din iazul grădinii japoneze, s-a dat la toate cățelușele pufoase cu care ne-am intersectat și și-a arătat curajul în fața tuturor câinilor cu gabarit depășit.



După două ore era epuizat, nu mai avea putere nici să urce treptele până acasă. A rămas lățit pe canapea iar eu am zbughit-o la film că deh, nu mă zbenguisem ca el prin tot parcul și nu eram deloc obosită. Cred că ar trebui să procedez mai des așa: plec la drum cu așteptări miiiici ca să fiu surprinsă plăcut când ajung la destinație: filmul, Just go with it, un remake după Floarea de Cactus, a fost drăguț și chiar am râs sănătos. Și să fie ea a naibii Jennifer Aniston asta că tot strâmb din nas când aud de ea, dar de fiecare dată îmi dau seama că mi-a plăcut. Cred că e plăcerea mea vinovată, dar mai e mult până să recunosc deschis asta...
Eheeei și ce petrecere a urmat! Svetlana a împlinit și ea...o vârstă. Pe care toți o vom împlini sau am împlinit-o deja, așa că nu e importantă. Acu', eu fizic am fost acolo, dar cu mintea nu prea deci multe amănunte nu vă pot da. Rețin doar că mâncarea era cu mult usturoi (ai zice că sunt strigoi, atât de mult detest duhoarea asta...). Mai zic că puțini oameni știu să danseze și revin cu observația pe care am mai făcut-o: cu cât e mai slab un dansator, cu atât se dă în spectacol mai tare.
Hai să-mi trăiești, Svetlana! Amor, glorie și bani!

4 comentarii:

  1. O zi grea pentru Taz, bag de seama :). Totul e bine cand se termina cu bine, mai ales dupa postul de azi-dimineata :P.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fairy, ce-aș mai vrea să am viața grea a lui Taz! :-))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Auzi? Am un sfat: cand te mai plictisesti la petreceri, incepi sa dai sms-uri, eu asa fac! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Dr. Stoica. Vaaai, ce urât, doctore? Cum să faci așa ceva? :-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...