duminică, 20 martie 2011

Ziua 165. AMR 200.


Urma-Buy me with a coffee
Azi am ascultat prima oară cântecul acesta și m-a lovit în moalele capului: mi s-a împlinit un vis! Cineva, cumva mi-a compus un cântec numai mie...


Și eu am fost cumpărată ieftin la o cafea, acum șase ani și-un pic. Un zâmbet, o voce fermă, o strângere de mână, o conversație spumoasă peste vulnerabilitatea mea de-atunci și gata, am fost la picioarele cumpărătorului. De atunci am băut mii de cafele împreună. Nimic nu mă făcea să zâmbesc mai frumos decât cana mare cu cafea pe care mi-o așeza pe marginea patului, în fiecare dimineață. La început le număram chicotind, dar peste un timp am renunțat, ce sens mai avea? Doar nu aș fi contabilizat cele 22 000 de cafele pe care promiseserăm că le vom bea împreună!
Încă se mai pregătesc două căni dimineața în castelul zânei... Însă cafeaua de acum nu mai are gustul celei de atunci, oricâte sortimente am încerca. Și nu mai are importanță dacă o bem din pahare de plastic sau din cești de porțelan Rosenthal. Căci între timp, tot la o cafea, am fost vândută. Pe nimic.

11 comentarii:

  1. Este melodia mea "alba" pentru zile negre. :))Si eu o ascult pe repet de luni de zile, ori de cate ori sunt intr-o stare pe care nu o pot defini, chiar daca nu-mi evoca nici o amintire.:)) Dar, cu siguranta, e o melodie, care mi-as dori-o sa insoteasca o amintire :))
    Imi place de baietii astia de mor si de cate ori imi promit sa merg sa-i ascult, se intampla ceva si nu mai ajung. Au fost in Laptarie acum o luna, au fost la Guerilla, intr-o luni seara si ca un facut n-am reusit sa-i ascult. Sunt fan Urma. :))
    Imi pare rau ca i-ai corelat cu o intamplare urata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Halal afacerist, sa vinzi ceva pretios pe nimic... Nu e singurul, suntem inconjurate de vanzatori!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt cu ceasca de cafea in fatza si deodata parca e mai amara...Nu am uitat sa pun zahar...doar mi-am adus aminte ca si eu am fost cumparata la fel de ieftin...

    RăspundețiȘtergere
  4. Of Marie of, cum ai putut sa te lasi sedusa cu o cafea? Eu nu beau cafea, deci nu pot fi cumparata in felul asta:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu vi se pare cam mare coincidenta de a fi trecut prea multe dintre noi prin stari si momente similare?E timpul sa invatam sa dam singure gust vietii si cafelei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Zana draga, ca simpla observatoare a caruselului dezorientat care e viata ta, imi permit sa iti fac o sugestie. E timpul sa alegi, nu mai poti amana, pentru ca risti sa treaca viata pe langa tine si sa nu mai ai alta.
    Nu te mai plange, nu mai tanji dupa trecut si ia o decizie matura. Daca vrei sa traiesti in continuare cu zmeul tau, spune-i o data toate reprosurile, calm. Apoi iarta, uita si treci mai departe. Accepta-l si iubeste-l cu bune si rele, ca de schimbat oamenii se schimba cam greu.
    Daca nu crezi ca mai ai incredere in el, nu mai trage de o relatie la care nu esti dispusa sa muncesti. Cauta iubirea in alta parte, daca nu o mai poti gasi alaturi de el.
    Nu ai timp sa iti rumegi frustrarile. Omul nu e facut sa fie monogam, de asta multi insela. Chiar si tu, cu tenativele mai mult sau mai putin inocente de flirt, tot iti arati o parte din instictele de animal care zac in noi.
    Incearca sa fii fericita si sa spui pe blog despre lucruri frumoase, asa cum zici in descriere. Gand bun!

    RăspundețiȘtergere
  7. Când pisica nu-i acasă...da' știu că v-ați făcut de cap pe blogul de zână! Așadar:
    @Habarnam Nu am asociat Urma cu cafeaua amară, ci cu unul din visurile mele de a compune cineva un cântec pe care să i-l fi inspirat eu.
    @Anonim 1,Anonim 2. Știu că nu sunt singură...
    @Ina. Chiar nu am cum să fiu deșteaptă nonstop, mai dau și-n gropi. :-)
    @Anonim3. Teoretic e foarte ușor, practica ne omoară :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim 4. Eu niciodată nu reușesc să scriu mai mult de 2 fraze când comentez pe blogurile altora...Comentariul tău e aproape cât postarea mea. :-)
    1.Caruselul meu nu e deloc dezorientat, merge într-o singură direcție. Motorașul s-a oprit, nu mai învârtește nimeni cheița. Aștept doar să se oprească din rotirea lui. Sunt prudentă, nu pot să mă dau jos din mers.
    2.Alegerea a fost făcută deja. Nu a fost a mea, dar o accept.
    3.Nu mă plâng, analizez și asta e foarte important pentru mine.
    4.Am să trec mai departe cu siguranță, poate am să iert, dar nu voi uita.
    5.Tentativele mele de flirt nu au schimbat reperele nimănui.
    3.Ești una din persoanele care mă cunosc personal, simt eu... Poți să-mi spui aceste lucruri în față, nu e nevoie să comentezi anonim pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  9. buna, Zano!
    e clar ca Omul a facut o greseala. si inca o greseala Majora. da' frate, da' mai slabeste-l cu reprosurile si ne-uitarea, ca n-o mai putea nici el!... tu crezi ca e comod sa ti se reaminteasca (si banuiesc ca nu numai pe blog) mereu si mereu ce mare greseala ai facut? tu crezi ca e sanatos pentru relatia voastra s-o tii tot asa, la nesfarsit? tu crezi ca e bine pentru tine sa ramai prinsa in momentul x de atunci, in suferinta si in neiertare?
    raspunsul comun al intrebarilor de mai sus e - dupa parerea mea - unul singur: nu!
    iti spun din propria experienta: (probabil ca) el "se felicita" zilnic pentru proasta inspiratie de a se fi culcat cu alta in timp ce era in relatie cu tine, ceea ce e cel putin extrem de frustrant, frustrare care isi va face simtite efectele mai devreme sau mai tarziu; relatia nu evolueaza, mai degraba involueaza, caci nici unul nu mai aduce nici o contributie la ea sau daca o face, o face numai pt ce a fost si nu pentru ce va fi sa fie; iara tu, Zano, risti sa-ti intuneci viata, tot amintindu-ti mereu nefericirea prin care ai trecut, nefiind in stare sa treci peste ea si sa-ti dai din nou sansa de a te bucura de convietuirea cu Omul pe care tu l-ai ales acum ceva vreme si care cred ca ti-a dat suficiente motive sa vrei sa fii cu el in tot acest timp

    nu crezi ca ar fi mai bine sa vezi CE AI in relatia asta, mai degraba decat ce nu ai?
    nu-ti dai seama ca sunt sanse mari sa va indepartati si mai mult, urmarea fiind ca nu veti mai dori sa traiti impreuna, caci veti realiza ca va e mai bine singuri si separati?

    serios acum, fii barbata, Zoe! :)
    fii matura, Zano! sau, cel putin, poarta-te ca atare.
    pentru tine, in primul rand!

    te imbratisez, cu ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Anonim.My, my, my, ce tiradă! Răspunsul meu va fi scurt pentru că sunt într-o dispoziție de zile mari: nu-ți imagina că știi tot dacă te dai pe blogul meu din când în când. Sau dacă stai cu mine la o cafea din când în când. Nu vreau să fiu bărbată, nu încă. Vreau să mă desensibilizez într-atât încât nimeni niciodată să nu-mi mai poată face rău astfel.

    RăspundețiȘtergere
  11. Andrei Rusu = anonimul 5 (ultimul de mai sus, ala cu tirada). Nu ne cunoastem. Nu stiu tot; de fapt, nu stiu nimic... ce stiu eu? :)
    Iti spun lucruri pentru ca asa le-am trait si m-am gandit ca ti-ar prinde bine (inca) o parere. Poate te hotarasti sa lasi trecutul in trecut si sa traiesti pentru viitor. Exista in noi posibilitatea de a fi si de a trai asa cum vrem, asa cum alegem sa fim sau sa traim. Probabil ca va trebui sa mai treaca o vreme la tine... Si nu cred ca pierderea sensibilitatii e solutie.
    Cred ca solutia sta in alegere...
    Ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...