sâmbătă, 19 martie 2011

Ziua 164. AMR 201.

Dacă aș fi știut ce zi interesantă mă așteaptă, m-aș fi dat jos din pat mai devreme, zău, nu aș fi lâncezit până la 12 sub plapumă... Azi am vorbit. Mult de tot, mă doare mandibula de atâta vorbit. Bla, bla, bla, bla, am devenit destul de pricepută, dar mai am mult până ajung la stadiul în care să pot povesti despre un dop de plută o jumătate de oră...
Am văzut și-un film la Hollywood Multiplex care a fost așa de interesant încât am și uitat cum s-a numit...
De o oră mă joc aici și "cumpăr" în draci haine, pantofi și accesorii. Oh, aș face orice pentru orgasmul multiplu pe care l-aș avea dacă în dressingul meu s-ar afla minunățiile ce le-am văzut pe acolo! Până atunci, le potrivesc una cu alta în template-uri, mă mulțumesc și cu un simplu preludiu, nu-i bai...

În port la Marsilia


La Larnaca, înainte de lăsarea serii.


La birou


La cafea cu fetele.



Prin Provence



In the club.


La nunta prințesei Ralu. :-P

6 comentarii:

  1. Aoleu, Zana, numai bunatati. :)) As da tot bugetul primariei din Orasul Florilor pe frumusetile astea. :)) Putem avea orgasmul asta multiplu impreuna, adica, unu' tu, unu' eu:))) In timp ce talica te afli in port la Marsilia, nu poti fi in acelasi timp si-n Provence :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahahahaha. Făcusem ochii mari când mi-ai propus orgasmul ăla împreună! Pfew!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mna, tu ai inceput. :))
    Eu inca ma invart pe la "preludiu". Imi cam place sa le iau de-a gata. :)) Template-urile, ca sa ne intelegem. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce vă mai place și vouă, e suficient să dau eu tonul că se face coadă la aluzii și vorbit în doi peri :-)))) Tu nu ai un cont de facebook ca să nu mai vorbim așa în văzul lumii?

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu as da orice pentru un orgasm multiplu! :))

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...