luni, 21 martie 2011

Ziua 166. AMR 199.



Azi e luni, mâine e vineri, nici nu-mi mai dau seama când trece timpul. Tot număr zilele, încă 3 până vine primăvara (din nou!), încă 24 până la marea întâlnire cu Mediterana, încă 40 până la ziua mea. De obicei mă apuc să trâmbițez că e ziua mea cam cu două săptămâni înainte. Ca să știe omu', să se pregătească. Și ce-mi mai place să fac baie în mulțimea de felicitări, îmbrățișări, CADOURI!
Ca să nu vă bateți capul atunci când va veni vremea că poate nu creativitatea e punctul vostru forte, fac o listă cu urările pe care mi le-ați putea pune pe wall sau pe blog:
1. Să trăiești mult și bine!
2. Glorie și bani! Rimează cu La mulți ani și e favorita mea.
3. Să ajungi la concert la U2!
4. Să-ți crească părul repede! Asta pentru că mă bate gândul să mă tund bob. Și să mă fac roșcată.
5. Vacanțe lungi și dese! Cred că pe mine mama m-a făcut pe drum că tare îmi mai place să plec de-acasă și să dorm prin paturi străine.
6. Să ne vedem săptămânal în Tribute! (sau în orice alt loc unde se cântă live și nu e fum)
7. Să-ți iei casă în Toscana!
8. Și-o mașină roșie! (Am nevoie de culoare în viața mea)
9. Să nu-ți tai degetele! (am început să visez că mă tai sau mă lovesc și nu mai pot face nimic: stau cu mâinile bandajate și mă uit la diverse emisiuni pe Antena 1. Coșmar!)
10. Răbdare! (aceasta e slăbiciunea mea, de mai bine de 30 de ani încerc să mi-o fac prietenă, dar nu se apropie neam!)
Cu mare plăcere, mă bucur că v-am fost de folos. Ne vedem pe 2 mai!

12 comentarii:

  1. Amor, glorie si bani! Urare pasoptista!

    RăspundețiȘtergere
  2. :-) Ei, lăsați, fără amor. Am avut destul! :-) Mulțumesc pentru promptitudine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Masina rosie, ti-o dau pe-a mea. Ce-mi dai in schimb?:)) E cam lovita pe ici pe colo, prin partile esentiale, dar cu doua pufuri de bagheta, e ca noua. Mergem la 2 mai?:)) Bem o bere si adulmecam rasaritul? Chiar, Zana, da-n Delta ai fost? :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Helăăăău, am zis că e ziua mea. Dacă îmi dai mașina ta roșie, mi-o dai cadou și atât.Hi hi hi, și a mea e lovită pe partea dreaptă dar nu mă deranjează deloc. :-) La 2 Mai zici...mmm, sunt mai degrabă genul boutique hotel :-P. Am fost în Deltă, am și poze: în toate sunt cu nasul roșu de frig.

    RăspundețiȘtergere
  5. Grabita mai esti sa imbatrinesti:) E abia martie!

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Ina. E sfârșitul lui martie. :-) Am vrut să fiu sigură că își notează toată lumea în agendă. :-P

    RăspundețiȘtergere
  7. Gata, am notat!
    - 2 Mai, zi nastere zana.Yuppiii!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce-ti mai place sa numeri, Zanooo!... :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Dr. Stoica. N-ai zice că am studii umaniste!:-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pot sa te-ajut cu o numaratoare, o adunare, o scadere, ceva? :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Dr. Stoica. O adunare mi-ar prinde bine, doctore! Hai să ne adunăm un pic :-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...