vineri, 18 martie 2011

Ziua 163. AMR 202.



-Oglindă, oglinjoară,
Cine minte cel mai mult din țară?
-Zână mică și proastă, tu te minți frumos, n-am ce zice: Taz e bișon dar tu îl vezi Golden Retriever, afară sunt 5 grade și norii sunt atât de jos încât, dacă te ridici pe vârfuri, îi atingi cu mâna, dar tu porți rochițe subțiri de voal, lumea e rea și nepăsătoare, dar tu o vezi bună și grijulie... Dar să știi că există peste mări și țări cineva care se minte strașnic și tu niciodată nu-l vei egala căci el e maestru în a se preface că trăiește...( pe fundal, ecoul...)
-A, da? Nu mai sunt eu cea mai toantă de pe fața pământului? În sfârșit!
Parcă m-aș duce să mă plimb puțin pe plajă...Tinkerbell, scoate-mi din dulap rochița beige-nude, am chef să miros orhidee și să mă joc de-a v-ați ascunselea cu niște fluturi!




6 comentarii:

  1. :) Zana, te-ai incadra perfect in atmosfera din Orasul Florilor. Ti se potriveste ca o manusa. :)
    P.S. Ti-ai reparat bagheta? Doctorul ala e bun de ceva?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Habarnam. Triștii ăștia din jurul meu nici măcar nu văd fluturii dar apoi să mai schimbe o vorbă cu ei... Am văzut că e activitate în Orașul Florilor, minunat! Vin și eu imediat.
    PS Am lăsat rând la coadă la doctor, în fața mea e o mătură de vrăjitoare :-).

    RăspundețiȘtergere
  3. Zânele pot să se mintă. Ele au voie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Rochita beige-nude, orhidee beige-nude, fluturi beige-nude... Toate nude pana la capat! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Evergreen. Au voie dar nu e sănătos, să știi. Că și pe zâne le doare...

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...