vineri, 18 martie 2011

2011

Gata cu arhivele, de azi dăm publicității noile propuneri pentru vara lui 2011.

Marturie miere




Invitație nuntă/botez în cutie din carton sidefat, căptușită cu satin.


Detaliu capac cutie invitație.


Ramă foto metal antichizat.


Invitație nuntă/botez în cutie din carton sidefat, căptușită cu satin.




Detaliu capac cutie.



Marturie miere accesoriu camee.


Invitatie nunta/botez in cutie accesoriu camee.


Detaliu accesoriu camee invitatie cutie.


Interior invitație. Captuseala satin. Baton ciocolata belgiana.


10 comentarii:

  1. Sunt prea frumoase! Mi-ar placea sa primesc o rama foto din aia mititica. Tare m-as bucura.:))

    RăspundețiȘtergere
  2. daca o sa ma marit vreodata, să știi că te caut

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Prințesa. Mulțumesc, draga mea!
    @Habarnam. Cere și ți se va da, treci pe la show room cu Gogo-el se va distra un pic cu Taz, noi vom sta de povești. Bașca rama foto pe care puseși ochii! ;-)
    @Evergreen. Mărită-te, cum nu? Eu pentru cine să mai lucrez chestiile astea frumoase? :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. m ar interesa invitatie cu cutiuta...ce pret si cum comand?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim. Vă rog să mă contactati la office@casahera.ro.

    RăspundețiȘtergere
  6. invitatiile la ce pret sunt ??

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim. Vă rog să mă contactati la office@casahera.ro.

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...