duminică, 27 februarie 2011

Ziua 145. AMR 220.


Sunt curioasă de câte ori am scris substantivul "bani" în postările mele de până acum, aș putea să pun pariu că mă încadrez în limita de 10. Dar doar pentru că mi se pare mie un subiect trivial nu înseamnă și că eu sunt plătită în sistemul străvechi al trocului. Am nevoie de ei în egală măsură în care au toți oamenii pentru a supraviețui și îmi place ce pot să fac cu ei când se întâmplă să fie mulți. Nu văd altă cale de a-i avea decât munca, nu joc la loto, nu pun la saltea, nu am arici la buzunare-cam aceasta e relația mea dintotdeauna cu banii.
Duminica e ziua mea de citit bloguri, am mai zis. În afară de cele din blogroll, mai răsfoiesc și prin postările blogărițelor de succes. Nu e prima oară când mă aleg cu o acreală imensă citindu-le: mai rar așa un cor de găini care cotcodăcesc la unison despre cât de minunat e produsul x sau ce avantajos e produsul y. În seara aceasta mi-am făcut încă o promisiune: dacă vreodată acest blog va ajunge să fie important și pentru alții, nu numai pentru mine, îl voi ține departe de mizeria care vine odată cu banii. Nu voi scrie despre ceva sau cineva doar pentru că mi se pune un material la dispoziție și apoi sunt plătită să-l transcriu. Nu voi spune despre un rahat de câine că e delicios când e limpede că e doar rahat de câine urât mirositor. Și nici nu mă voi extazia în fața unor produse despre care nu știu nimic, pe care nu le folosesc și care nu mă reprezintă doar pentru că sunt plătită cu 50 sau 500 de euro. Am zis!


Dor de Lisuca.

5 comentarii:

  1. de asta tu esti o zana... iar restu'.... restu' nu.. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca orice reteta si asta cu facutul de bani ce umbla prin toate mainile isi va pierde esenta.
    Citeam de curand ca un nene,adi nu stiu cum a inventat Comunitatea celor care fac bani pe net,titul e aproximativ,ideea insa teribila.Adi asta chiar se credea facator de cozi de pruna pt ca el devenise F(u)ndator.Partea proasta e ca,desi vinde gogosi cu rahat multa lume ii intra in turma si ii cumparara dulcegariile.Ce nu face un titlu bombastic.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Devoratoarea de muzică. Cum ar zice un prieten: mare e biodiversitatea ta, Darwin! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Catinca Landau-Montreal28 februarie 2011 la 16:58

    Eu nu as fi asa hotarata, orice si oricine are un pret.:-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...