sâmbătă, 26 februarie 2011

Ziua 144. AMR 221.

FBI, CIA, M1-6, MOSSAD, MSS, DGSE, SRI, pe loc repaus: teroristul nr. 1 a fost prins și torturat, acum e cuminte ca o fată mare.
Matei Daniel este fiul prietenilor de zână, Raluca și Mihai, și a fost botezat cu mare pompă, așa cum era normal, fiind singurul (deocamdată) moștenitor al clanului Popa.
Mărturisesc că am avut mari emoții întrucât am discutat despre eveniment cu mama lui pretențioasă o singură dată, când am stabilit tema: Old cars.
















Am primit foarte multe laude de la cei prezenți, mulțumesc, dar m-am liniștit doar când mămica m-a pupat și m-a îmbrățișat, teribil de emoționată și de încântată de ceea ce îi pregătisem odorului ei.
Trec peste ceremonialul religios, îl știți cu toții iar eu îl visez, de atâtea ori l-am văzut! Voi scrie doar despre ceea ce nu se vede, de obicei, în poze:
Nașa a fost mustrată că nu știe Crezul pe de rost.
Bebe Matei a fost incredibil de cuminte, nu a protestat decât când a făcut băiță cu forța: "Hei, dar nu e ora de baie încă! Ce?... Ce faci? Nț!...Fii mai cu băgare de seamă, tu, ăsta cu halat auriu, sunt mic și fragil, mami e muuuult mai delicată decât tine când îmi face băiță și are grijă să nu-mi intre apa în ochi!"
Bebe Walter, prietenul de 9 luni al lui Matei, a cântat odată cu popa și s-a plimbat de-a bușilea peste tot, mai avea puțin și ajungea în altar dacă nu îl prindea la timp o bunică.













După o oră în care toată lumea a primit ce a vrut-Matei, să fie purtat în brațe de toți, pe rând. Mami și tati, să-și creștineze feciorul, popa, să mai contribuie cu niște bani la ridicarea catedralei- ne-am mutat la restaurant unde, parfumați, gătiți și gureși nevoie mare, ne-am pus, ca tot omu', pe mâncat, băut, bârfit...ăăăă asta, conversat.








3 comentarii:

  1. Doamne! Cum de am iesit atat de diferite,surori fiind?Nu imi vine sa cred dupa atata timp,cat de neandemanatica sunt eu si cat de talentata si creativa esti tu!Dar trebuie sa recunosti ca am si eu niste atuuri!Felicitari,super botez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc, dragă soră de zână, sunt copleșită. Recunosc că și tu ai niște atuuri. Amintește-mi care sunt acelea, te rog. :-))))

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...