luni, 28 februarie 2011

Ziua 146. AMR 219

Azi după amiază, îi povesteam Ralucăi cum am visat-o pe Lisuca în brațele mele și cum era unul din acele visuri care par foarte reale, astfel încât simțeam căldura blăniței ei pe piept. Chiar atunci a început să cânte telefonul Ralucăi: "Everybody, everybody, everybody wants to be a cat!". O prietenă o sunase ca să-i spună de un cățel oropsit de o mâță, care caută o nouă căsuță.
Așadar el e Taz. E cam urâțel acum că e tuns la piele dar are potențial, doar e bișon. E afectuos și voios nevoie mare, am un feeling că ne vom iubi tare mult. 

Taz-primele fotografii






Taz și zâna își încep povestea de dragoste.


Taz, la picioarele zânei, chiar în momentul în care se scrie despre el.


LATER EDIT
Ca să nu-mi mai luați fiul adoptiv în râs, iată fotografia lui de peste câteva luni. :-))



Mi-e tare, tare dor de Lisuca!

7 comentarii:

  1. ohhhh...deci nu e yoda...e Kermit :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragut Taz(cred ca de la Tarzan vine,nu?),are potential de terminator.
    :-)))

    RăspundețiȘtergere
  3. e tare scump si sunt sigura ca e si recunoscator ca l-ai salvat. se vede ca e un smecheras ::))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim 1. I will not dignify this with an answer...:-P

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim 2 Vine de la diavolul tazmanian, e la fel de feroce :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Paula. Mulțumim frumos pentru încurajări. Nu știu de ce dar am senzația că el mă va salva pe mine de la tristețe :-). Și mulțumesc și pentru mărțișor!

    RăspundețiȘtergere
  7. De ce zici ca e uratzel ca e scump foc!? Va avea el ac de cojocul tristetilor tale, sunt sigura, ii citesc in ochi cheful de joaca si viata buna.

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...