joi, 24 februarie 2011

Ziua 142. AMR 223.

Despre dragoste din nou, doar e Dragobetele azi. Cum nu știați? Adică nu ați primit flori de la iubit/ logodnic/soț și nicio inimioară roșie? Și nici nu ați ieșit la cină romantică? Și nici nu ați adormit în brațele musculoase ale Puiului/Ursulețului/Motanului vostru?
Dar de să scriu despre ceva în care nu cred? Nu, chiar nu vreau să-mi veniți cu texte ca: " all you need is love", "Dacă dragoste nu e, nimic nu e." Și cu prelegeri despre cât de dulce e iubirea și viața lângă omul pe care îl iubești. Știu cum e, I've been there, cum spune francezul. E minunat până în momentul când nu mai e minunat. Punct.
Departe de mine gândul de a scrie o postare tristă, chiar mă simt bine, puțin obosită poate. Sunt cu gândul numai la workshopul de mâine , abia aștept să ne întâlnim în jurul mesei de lucru! Și la Lisabona, unde voi merge în mai. Mă voi sărbători zânește, jur! Eu și prietenele mele în valurile oceanului cu șampanie, tort și ce-o mai vrea fiecare.

Tot mi-e dor de Lisuca.

4 comentarii:

  1. Lasa iubirea... Ai spus Lisabona? WOW, cant wait, mai am 4 luni si aterizez si eu in bratele ei calde si a fructe de mare mirositoare... Sa-i spui de la mine sa ma astepte cu natas calde, da?

    RăspundețiȘtergere
  2. Unde e vorba de soare și mare, hop și prințesa! :-) Îi voi povesti, fii sigură: mă culc pe nisip și stau de vorbă serios cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fotografia asta e ucigatoare, iti vine sa te urci imediat in avion! Vorba Ionoukai, lasa iubirea...:-)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Fie ca sfanta lumina a sarbatorii de ieri sa te binecuvanteze in viata si viata sa-ti fie plina de iubire! Amin. :))

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...