sâmbătă, 6 decembrie 2014

Hello, December!


Doamne, ce-mi place perioada asta a anului și cât am așteptat-o: nopți lungi, dimineți cu somn atârnând pe gene, lumină de lumânări, miros de scorțișoară și de coajă de portocală, cuiburi de perne și pături de lână, timp pentru regăsiri și timp pentru iubiri, daruri necerute, nesperate și sfinți, și moși, și magi, și vâsc, pretexte pentru un sărut în plus, apăsat sau furat din altă poveste.

În decembrie respir adânc și sorb din cana de cafea gândindu-mă la ce-mi place și la ce contează. N-am un plan si nici nu mai cred că am nevoie de unul. Bineînțeles că voi aranja cea mai frumoasă masă de Crăciun, și voi coace cele mai delicioase prăjituri, și casa va sclipi de cele mai zânești decorațiuni, și voi împacheta cadourile în cea mai delicată hârtie.

Decembrie e momentul meu simplu de liniște. Ce îmi place să fac stă arhivat într-un dosar cu mii de fotografii, cei pe care îi iubesc mi se așază alături, cel pentru care cânt mă ține în brațe și cel care mă face să râd mi se cuibărește moale, alb și cald în poală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...