luni, 8 decembrie 2014

Casa cu pisici

  
Iubitoare de câini de la facerea lumii încoace (în mod special de muțuței albi, flocoși, cu ochi negri și cu personalitate),  n-aș fi zis că m-aș putea topi de dragul unei ființe care-și uită blana pe oriunde se așază, care se plimbă pe masă printre pahare și farfurii cu nonșalanța cu care eu respir, care zgârie și mușcă, se ascunde prin sertarele cu lenjerie și face ordine în cele cu ciorapi, care e surdă complet când o strigi pe nume, dar deosebit de alertă când aude o pungă foșnind, care nu țopăie și nu face tumbe de bucurie că ai venit de la serviciu și care, după o călătorie de 3 săptămâni, atunci când intri pe ușă, nu-ți poate dedica decât o fărâmă de privire Ai venit? Bine. Hrănește-mă. 

 Kiki, Mitzi și Prințesa sunt exact așa. Toată seara m-au privit cu aerul că nu înțeleg cine mai e și asta și de ce tot deranjul cu lumânări, muzică și masa aranjată în sufragerie. 
Și toată seara și eu le-am privit fascinată de cât erau de de acolo, de potrivite cu culorile parchetului și-ale tapițeriei fotoliului, cu pernele brodate cu surate de-ale lor, cu lumina și cu aerul, cu discuțiile noastre toarse și cu gândurile ascunse în gropițele unor zâmbete mustăcite. 

Doar ce am intrat în casa cu pisici și m-am felicitat, în gând, pentru subțirimea rochiei alese căci vinul, focul din șemineu și alte  elemente termoregulatoare imposibil de menționat când știi că mama și fosta profă de franceză îți citesc blogul, mi-au topit E doar o cină-urile  cu care venisem înarmată...












8 comentarii:

  1. Pai si puloverul din prima poza? Parca ziceai ceva de o rochie subtire...

    RăspundețiȘtergere
  2. E rochie, parol! :-) Dar pentru că te văd interesat(ă), nu sunt eu în fotografie. E mai cald afară?

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Nu ies pe vremea asta, nici de-ar da gratis BMW-uri la Baneasa! Deci nu pot sa spun decat ca pare la fel de frig si ca ploua sigur. Pe de alta parte - nu stiu de ce, mi s-a parut ca recunosc ceasul de pe mana din prima poza si de aceea am crezut ca tu esti... Was I really wrong?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, adevărul e că un ceas clasic cu o brățară argintie clasică numai eu am. :-) Dacă vrei tu să jur cu mâna pe biblie, jur că nu-s eu în poză, dar Mazilu are dreptate: eu, pe lângă ceas, port întotdeauna niște brățări subțiri negre, le poți vedea în fotografia din postarea anterioară. Pe bune avem conversația asta? :-)))))) Oricum, mă bucur de comentariile tale: mi s-a făcut brusc dor de ceasul meu care are închizătoarea stricată de astă vară.

      Ștergere
  4. Daca ma intrebai pe mine iti spuneam eu ca nu e ea pentru ca pe stanga are mereu bratarile negre. Ori avem simtul observatiei, ori nu-l mai avem. Zanette,abia astept sa ne vedem la ws.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bineinteles ca eu sunt si bineinteles ca imi povestesti ca nu ti-am mai auzit gura din vara. Am citit si articolul cu febra si ma aia pe mine de ras, care e boul cu parfumul ca nu m-am prins.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu n-ai treabă? Ai răbdare până duminică, și-așa îmi pare că am scris prea mult și sigur se mai inflamează careva. :-P

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...