marți, 17 iunie 2014

Nuntă Ramona și Cristi

Ramona și Cristi sunt doi copii frumoși și buni, din aceia care îmi rămân dragi nu pentru că mi-au fost clienți, ci pentru simplul fapt că i-am întâlnit.
Doar atât am reușit să fotografiez. 
Cum a fost pentru ei?
Cam așa, după spusele Ramonei:
Multumim pentru fiecare lucru in parte, multumim ca ati fost alaturi de noi.
A fost o nunta ff frumoasa, cea mai buna la care am participat:)
Ne am dorit distractie si a iesit un spectacol de viata minunat... 
am primit imbratisari calde, sincere pe care ti le transmitem....
A fost o bucurie fara margini....












LATER EDIT








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...