luni, 9 iunie 2014

Nuntă Jacqueline

Jacqueline a fost una din cele mai relaxate mirese cu care am lucrat: ne-am întâlnit o dată, am vorbit la telefon de 2 ori și am schimbat câteva emailuri.
E blondă, bronzată și tare frumoasă. 
Cu două ore înainte de ceremonie, se răcorea în piscină și ne ajuta zâmbind să decorăm pontonul.
Aș putea să iau niște lecții private de la ea: eu nu pot vorbi, nu pot mânca, nu pot socializa, nu mă pot opri, nu mă pot așeza în timp ce lucrez. 
Abia după ce ultima frunzuliță se află la locul ei redevin eu, ca și când n-aș fi tunat și fulgerat niciodată.
Ce nu se vede în fotografii e că acum, luni la prânz, suntem toți în pat, cu febră musculară, insolație, reacții alergice sau răceală, după caz.
Jacqueline cred că e și ea mahmură.
:-)



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...