sâmbătă, 5 octombrie 2013

Botez Eva Maria

Trebuie să acceptați că am un job foarte greu; să stai cu nasul în borcane cu șerbet, miere și dulceață, biscuiți cu unt, brioșe, cake pops, turtă dulce de la Cristina's Cake, tartele Mirelei, macarons, acadele din marțipan de la Armand și câte și mai câte dulciuri minunate, nu e ușor.
Că fiecare îmi pune 2-3 în plus, pentru degustare...
Acestea au fost, și cred că zic bine au fost,
 căci petrecerea de botez a Evei Maria, pentru care le-am pregătit, a început de câteva ore.
Mi-a fost tare drag să lucrez pentru botezul ei, deși nu i-am văzut nici măcar năsucul. 
Mi-a fost drag pentru că sunt implicați oameni precum Cleo, sora ei și mama Evei, Raluca, cu care am interacționat foarte puțin, dar care sunt dintre acei oameni frumoși cu care depășești lejer limitele impuse de relația client/furnizor.
Mi-a fost drag pentru că e cu flori și fluturi, cu pasteluri și cu veselie, așa cum îmi place cel mai mult mie, fără intenția de a scoate din asta o poezie. :-)
















Mi-a fost drag pentru că am avut copăcei înfloriți pe care îi ador chiar dacă îmi distrug unghiile și buricele degetelor, pentru care tai sute de flori cu tija nu mai mare de 10 cm și însârmez sute de frunzulițe pe care le înfig una lângă alta ore în șir, noaptea aproape întreagă, copăcei pe care îi transport ca și cum ar fi ouă Fabergé, atât de fragili și pretențioși pot fi.







 Și mi-e ciudă că i-am pregătit o lumânărică și-un decor pentru cristelniță la fel de dulci, doar că nu am apucat să le fotografiez întru încântarea voastră și-a mea deopotrivă.

3 comentarii:

  1. Excelent ! Sincer, zic. Un bun gust desavarsit. Nu am vazut de mult asa niste decoratii chiar potrivite pt un botez utentic modern de tip fusion. NU fac misto cand zic fusion, plus imbinarea culorilor si a simbolurilor mi se pare pur si simplu organica, naturala, zau, botez ff misto secol 21, ff artistic si mai ales asa generos. Nu ma pricep la critica de arta, dar efectiv am fost atat de placut impresionat de aceasta prezentare incat mi-am permis asa sa ma joc oarecum de-a criticul de arat desi nu am vocabularul si a iesit ceva ridicol, zau, dar nu asta era intenti mea, si sa stii ca nu sunt o persoana care sa fie de tip snob oarecum cocalar ahtiat dupa nu stiu ce ultima moda, ci pur si simplu sunt cineva ff atras asa in mod natural de calitate, (estetica + ergonomica), indiferent de daca e de sec 21 sau din alte timpuri sau culturi, incusiv mixte, fusion, de diverse feluri.

    RăspundețiȘtergere
  2. PS Te anunt, fara ca asta sa implice vreo obligatie din partea nimanui, ca m-am decis sa te pun in blogrollul blogului meu, desi desigur asta nu reprezinta vreo branza, dar doar ti-am zis asa ca sa nu te simti surprinsa daca iti gasesti blogul linkat asa de al meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Rudolph, îți foarte mulțumesc pentru vorbele bune, le apreciez, am încredere în gusturile tale. :-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...