marți, 30 octombrie 2012

Elful

Elful este bine, mulțumim de întrebare. 
Nu că-i al nostru, dar e tare drăgălaș.
De fiecare dată, îmi propun să-l țin în brațe maximum 20 de minute 
și sfârșesc prin a-l legăna două ore. 
E cuminte, pufos și miroase a lapte.
Are o lună și jumătate și nu mai încape în hăinuțe pentru pici de 0-3 luni.
E deștept foc.
Mă fascinează. 
Eu știam despre bebeluși că stau împachetați ca sarmaua, dorm toată ziua și plâng toată noaptea.
Micuțul-mic stă în echipament de fotbal, 
ziua ne vrăjește pe toți cu moaca și cu sunetele pe care le scoate 
iar noaptea doarme buștean.


5 comentarii:

  1. E cu adevarat marisor pt o luna jumatate plus e avansat neuromotor, ceea ce e excelent pt el ca prognostic, numai ca ma face sa ma gandesc daca mamica lui nu o fi dezvoltat poate diabet de gestatie in timpul sarcinii, ca am citit ca asa se intampla la unele mamici, nu e din vina lor si nici nu prea are legatura cu alimentatia, efectiv li se sacrifica metabolismul propriu pt binele bebelusului. A avut greutate mare si la nastere ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, dragă Rudolph. A avut greutate normala.3,600 si nota 10. Mami e manechin, tati e ca bradul, cum să iasă un pisoi din combinația asta? :-) În plus, și mami, și bebe sunt sănătoși tun, conform analizelor. Să ne bucurăm deci...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo ! Imi pare sincer ff bine. Eu ma bucur, mai ales ca mie nu imi place sa fiu ingrijorat !

      Ștergere
  3. Mariuca, bebelu' nostru e adorabil!! Spun al nostru, ca doar nu conteaza cateva generatii between...:)
    Iar noua (mami si Essa) ne e taaaare dor de tine si te pupacim tare si zgomotos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Simo, mai apucăm să ne vedem până se mărită Essa? :-))))

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...