joi, 25 octombrie 2012

Când vor ei...

Am nevoie de un buchet frumos pentru o tipă căreia îi știu doar numele și numărul de telefon. 
Bine, zic. Keep in touch!
Trandafiri, lisianthus, niște măciulii, habar n-am cum le cheamă dar o să mă interesez, levănțică, marshmallows, inimioara cântătoare, un strop de dantelă și-un șirag de mărgele. Și-un mesaj anonim.
Bună ziua, bună ziua, sunt Zâna Zorzoanelor și am un buchet de livrat pentru dumneavoastră. Puteți, vă rog, să-mi comunicați adresa la care veți putea fi de găsit în următoarele două ore?
Cam derutată și neîncrezătoare domnișoara... Dar de la cine sunt florile?
Nu poci pentru ca să spun, duduie Julieta, să-mi fie cu iertare!
A râs frumos și am închis telefoanele mulțumite. Eu că știam că îi va plăcea, ea că are un admirator secret și galant.





3 comentarii:

  1. Ce romantic...zau, mie nu mi-a daruit nimeni niciodata flori...chiar mi-am permis sa visez cu ochii deschisi ce as face si cum m-as simti daca as primi si eu vreodata un buchet de flori (in loc de o ladita sau un manunchi de 6 cutii de bere legate cu plastic, de exemplu, care totusi am mai primit) de la un posibil admirator secret...

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...