marți, 22 mai 2012

Propunere mărturii Ileana și Rareș




Dragilor mei Ileana și Rareș, doi tineri frumoși și veseli, le-am propus, ca mărturii pentru nunta lor din iulie, un măr roșu învelit în hârtie veche din podul casei Crisandrei și decorat cu un baton de scorțișoară, câlți, sfoară și frunză din fetru.
În loc de " Vă mulțumim că ne sunteți alături!", citate amuzante: "În casa noastră, eu sunt șeful. Soția mea e doar cea care ia deciziile." Sau "Eu și soția mea am trăit fericiți 20 de ani. Apoi ne-am întâlnit."
Propunere acceptată cu entuziasm la 3 minute de la primirea acestor fotografii.
Case closed!

Un comentariu:

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...