joi, 16 februarie 2012

Black Rose

Dacă v-ați întrebat vreodată, cum miroase în Rai, vă explic eu: ca acești săculeți parfumați pe care i-am propus uneia dintre miresele mele drept mărturii. N-am întâlnit nicăieri parfumul acesta, Black Rose, nu știu să fie chimic, nu pare sintetic. Dar și dacă e, tot am împrăștiat săculeții peste tot: în birou, în mașină, în dressing, peste tot în jurul meu miroase a Black Rose.
Cât despre culori, jur că n-am umblat la fotografii nici măcar o secundă; așa sunt ele, bejuri împletite cu marouri în lumina de miere a după amiezei.









4 comentarii:

  1. Nu cunosc parfumul asta....
    Mi-am luat ieri, altul, Cloe, nu stiu de ce imi cumpar cate un parfum in reluare...dar imi plac si nu ma pot abtine, imi stabilesc limite de nu mai mult de 6 ...dar tot as cumpara. Nu stiu ce am cu ele :) Folosesc chiar si in ziua cand nu ies din casa...oare am o problema? Pe urma mi-a parut rau ca l-am luat, ca am o gramada deja, sigur, nu sunt la fel. Dar trebuie sa fie ceva cand esti innebunita dupa mirosuri placute...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, Chloe! Una din puținele mele iubiri printre parfumuri! :-) Nu cred că trebuie să-ți faci griji în privința nevoii de a mirosi frumos tu și totul în jur, e prerogativul unei doamne frumoase. :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. *Chloe, mersi de corectura
    eu am perioade cu indragostirile astea, nu am pasiune vesnica...abia m-am debarasat de J'adore, dar imi vine sa cumpar mereu Ange ou demon...si mi-a placut unul dar nu l-am mai gasit...Moschino- Funny.
    Si mi s-a mai potrivit cateva de la Hugo Boss, doua mai precis, Intense si boss Orange woman.
    Sunt curioasa daca suntem pe 'aceleasi mirosuri' :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt loială ca un cățel, iubesc Cerruti de vreo 12 ani, zi de zi! Rareori, pentru scurt timp și cu mari remușcări îl trădez cu Chloe, Si-Lolita Lempicka sau Daisy-Marc Jacobs. M-am reîntâlnit cu unul din foștii mei iubiți, pe care nu-l mai văzusem de 10 ani și, când ne-am pupat de bun găsit, mi-a declarat că n-a uitat niciodată mirosul meu, mă rog, al lui Cerruti ăsta. :-P
    Am senzația că bergamota e nota comună la cele patru parfumuri pe care le-am numit mai sus. J'Adore e cam singurul care-mi place de la Dior, de la Givenchy și Moschino nu s-a lipit nimic de mine, iar Hugo Boss mi se pare prea casual, ca să zic așa. Eu mi-s rareori casual...:-) Și mă potrivesc cu foarte puține dintre prietenele mele la parfumuri, cele mai multe dintre ele preferă aromele puternice, franțuzești

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...