duminică, 1 ianuarie 2012

Sorcova vesela... La anu' și la mulți ani!


Așaaaa, gata cu vacanța, cu statul pe burtă în fața televizorului și cu mesele din două-n două ore, gata cu unghiile roșii.
Mă uitam ieri pe Facebook cum începe lumea să se dezmorțească, întinde câte o mână, apoi pe cealaltă, oftează, cască și apoi fuga-fuguța să posteze fotografiile de la revelionul petrecut prin capitalele europene, cluburi, piețe, apartamente de bloc. Alții vin cu listele de dorințe și le pun pe perete. Alții trântesc niște platitudini cu pretenții de profunzime. Câteva fețe schimonosite de o falsă veselie, îmbrățișări în zece, poziții nefirești. Ce bine ne distrăm! Ce bine ne distrăm! Ce circ trist! Ce circ trist! Mda... și nu sunt în acea perioadă a lunii...
În afară de cele două kilograme în plus (nu știu voi, eu m-am cam căptușit exact prin părțile esențiale, dar nu-mi fac griji, imediat ce revin la muncă și uit să mănânc câte o zi întreagă, le dau jos cât ai clipi), mai raportez decesul mixerului suprasolicitat vreo două săptămâni și mai bine, intoxicarea cu somn într-un pat pufos cu multe perne, Baby apărut din senin, cică i-am scris și a simțit că trebuie să vină. No, amu vino, i-am zis, la mine e loc destul, la tine e cam aglomerat...
N-am rezoluții pentru 2012, n-am wish list, n-am cuvinte înțelepte să spun, nu pun poze (damn! și eram așa drăguță coafată și îmbrăcată!:-), mi-e dor de serviciu, de bunica și de mare.
Fie ca viața noastră să fie la fel de grozavă cum pare pe Facebook!

3 comentarii:

  1. Draga zana,
    Si eu am pus kilograme in plus( dar la mine, oricum erau si tare as vrea sa le dau jos pentru ca nu le mai vreau pe mine)...:)
    Nici eu nu am rezolutii pentru 2012, doar sa imi urmez calea si sa fac ce imi aduce bucurie. :)
    Sa ai un an extraordinar, draga mea!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. :-)))) Deci daca a fost baby prin preajma ai petrecut romantic... Not bad at all, miss! La multi ani! Sunt atat de nerabdatoare sa vad ce aduce nou 2012...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca bine zici si sa stii ca ne vedem. Am confirmat. Doar o zapada care sa blocheze circulatia ma va mai tine pe loc. :)) Pup si astept povesti live, la o cana de vin fiert. Hai, fie, accept si o cafea. :)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...