duminică, 25 decembrie 2011

In attn. Zâna
























Dragă zână,

Mi-aduc aminte de ultima ta scrisoare, aveai doar 6 ani si 8 luni și mi-ai lăsat-o în bucătărie, în borcanul cu zahăr candel pe care nu l-a mai deschis nimeni până la Paște. Atunci m-ai boscorodit că sunt chior și nu văd scrisorile copiilor, că sunt leneș și nu scotocesc în toate dulapurile, că sunt ciufut și îți caut nod în papură numai să nu-ți aduc tot ce scriseseși pe cele două pagini de caiet dictando. Apoi, oamenii mari ți-au spus că nu exist și tu i-ai crezut și-ai încetat să te mai gândești la mine tot anul și să-mi mai scrii.
După 3o de ani, ți-ai amintit că e sărbătoare de Crăciun și că e una minunată pentru că vine la pachet cu zile de vacanță, cu petreceri, cu familie și prieteni, cu brad și lumânări aprinse la fereastră, cu daruri și cu cozonac pufos, plin de cacao și nucă.
Nu-mi vedeam capul de treabă, copilașii își întregeau listele cu dorințe chiar și-n ajun, Rudolph făcea nazuri că s-a săturat să tragă la sanie pe asfalt uscat, o lume întreagă îmi cerea măcar un strop de magie, dar tot apucam să trag cu ochiul la tine și stăteam cu inima cât un purice să nu cumva să te lași copleșită de grincii care sperau să te facă să uiți și anul acesta de mine.
Bine ne-am regăsit, zâna moșului, și îți mulțumesc că m-ai primit în casa ta. Am știut că am făcut pace și vom fi din nou prieteni chiar din momentul când ai dat radioul la maxim și ai cântat din toți rărunchii All I want for Christmas is youuuuu...
Cât despre cadouri, e în totalitate meritul tău, nici măcar eu nu m-aș fi descurcat mai bine: pace, liniște, căldură, frumusețe în suflete și-n jur...

Cu drag,
Moș Crăciun

10 comentarii:

  1. Aaaa ce frumoooos! Tu, Taz, fetele, decorul, bradutul... de cate ori intru la tine pe blog parca rasfoiesc o carte cu povesti si poze. Sarbatori feiricite, zana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos! Decoratiunile sunt superbe, iar tu esti splendida! Un an nou bun si frumos, Zana!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anamaria. :-) Mulțumim frumos! Chiar am vrut să fie deosebit Crăciunul acesta și se pare că mi-a reușit. Sărbători fericite și ție!

    RăspundețiȘtergere
  4. @TFA Mă copleșești și-ți mulțumesc. Și voi v-ați cam făcut de cap din câte am văzut. Cum ziceai? Creștinește? :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani, zana nebuna! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. La Multi Ani draga Zana, iti doresc un an nou plin de lucruri, oameni si evenimente frumoase, despre care sa ne povestesti si noua pe blog. Sau de ce nu, mie la o cafea! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani, Zanule drag, cu un an nou nout, frumos si abia inceput! La cat mai multe postari cu titlu! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Suflețel. La mulți ani și ție, suflete!:-)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ana M. La mulți ani, Ană! Mulțumesc pentru urări și ți le întorc, și tu ai nevoie de inspirație în meseria de părinte :-) Trebuie să ne mobilizăm și să bem o cafea pe îndelete, de data asta vorbești tu ;-)))))

    RăspundețiȘtergere
  10. @Habarnam Mulțumesc, draga mea! La mulți ani și ție, să ai un 2012 așa cum ți-l dorești! Cu un job nou, cu liniște și pace, cu un Gogo care să nu mai răcească și să nu mai fie nevoit să stea la colț...:-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...