marți, 10 ianuarie 2012

Happy feet. Happy fairy.


Mda, știu că am zis că nu pun poze de la revelion, dar m-am răzgândit: zilele trecute am făcut o mare aroganță când am dereticat prin computer și-atâta am dereticat că am rămas fără toa-te po-ze-le făcute în ultimii doi ani! Cu greu le-am recuperat, mă gândeam "noroc cu blogul că mai am câteva împrăștiate pe-acolo..."
Așa că am decis că posteritatea va dori sigur să știe cât de fericită eram eu în momente ca cel în care eram fotografiată: beam șampanie, mă aflam în brațele unui bărbat frumos, îmi așteptam prietenii să plecăm la petrecere și eram în mijlocul unei vacanțe cu nepermis de mult somn, amurguri nefiresc de roșii, muzică, râsete, cafea cu desene în spuma de lapte, cărți, îmbrățișări, plimbări în parcul pustiu.
Nu am făcut nicio vrajă, nici măcar nu știu pe unde e înghesuită bagheta, dar cumva, ceva am făcut și-am făcut bine căci toată lumea în jurul meu e fericită: nepotu' Sucă e îndrăgostit și logodit, Ralu pășește zici că plutește, iar eu radiez de-a binelea.
Daaaa, e clar, dragostea e răspunsul. Dar în timp ce așteptăm răspunsul, sexul poate contribui și el cu câteva întrebări pertinente :-).
PS Mor după focurile de artificii, anul meu nou a început cu unele excepționale...


2 comentarii:

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...