vineri, 9 decembrie 2011

Și-a fost workshopu' de Crăciun...

Am stat ca pe mărăcini toată ziua cu gândul la workshopul de decorațiuni pentru Crăciun de la High Life, astfel încât, atunci când a sosit ora de începere, eram deja obosită și mi-era teamă că mi se va împletici limba în timpul explicațiilor.
Ghici ce?! N-am avut nevoie să explic nimănui nimic, parcă lucrau în atelierul Fairy's Corner de când lumea. E drept că am avut un foarte mic atac de panică în prima jumătate de oră când părea că nimeni nu mai știe cum să folosească un compas, dar odată ce le-am desenat și decupat discurile, fetele s-au pus pe lucru și le mergeau mâinile cu aceeași frecvență cu care le mergeau și gurile.
Nu sunt doar politicoasă, chiar m-a mirat creativitatea fiecăreia dintre ele și știu la cine voi apela dacă voi rămâne vreodată în pană de idei.
Cam așa am petrecut aproape 4 ore:



































Târziu în noapte, zâna și jumătatea ei blondă și-au tras sufletul pe-un pervaz interbelic și-au concluzionat că tare bună treabă mai fac împreună. Chiar dacă au păreri total diferite când e vorba de mașini, bărbați, haine și încredere în oameni...

7 comentarii:

  1. Daca eu spun ca tu esti magica, pe mine o sa ma creada multa lume. Sunt convinsa de asta!
    Ba mai mult, am primit multumiri ca am intermediat prezenta la High Life. Eu nu cred, cred ca fost doar magia ta/voastra!;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Viv, poate ai dreptate. Nu știu ce a fost, dar a fost sigur ceva: toate ne-am simțit minunat, ne-a ieșit totul din prima, nici nu știm când a trecut timpul...Data viitoare trebuie să vii și tu! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. As vrea si eu sa vin, se poate? Pls!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ana M. Păi a cam fost... Mai facem unul cu accesorii pentru ținuta de revelion. Nu suntem prietene pe FB ca să te țin la curent?

    RăspundețiȘtergere
  5. daa, am vazut ca a fost, la urmatorul ma refeream.

    si (cred ca) in sfarsit te-am gasit pe FB :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Yap, m-ai găsit! Acum va fi și mai ușor să comunicăm. :-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...