sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Ziua 343. AMR 22.












Pițipoancele lovesc din nou! :-)
Toată săptămâna am tânjit după o pauză cât de mică în timpul zilei ca să mă pot uita în liniște la frunzele care cad; le vedeam cu coada ochiului pe geamul biroului, dar n-am avut răgaz să urmăresc nici măcar una de când se desprindea de pe crenguța ei și până atingea asfaltul...
E puțin, nici mie nu-mi ajunge. Mă dau bătută, nu știu cum să-l opresc sau măcar să-l încetinesc, tot ce știe timpul să facă e să treacă. Cine sunt eu să mă împotrivesc? Cine ești tu să ceri mai mult?

Un comentariu:

  1. buna...imi plac foarte mult invitatiile si marturiile camee...cum fac sa vb cu tine?

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...