luni, 24 octombrie 2011

Ziua 337. AMR 28


Draga mea Ralu,
Îmi pare nespus de rău să te anunț că ne-a părăsit cana noastră de încălzit laptele, cea cu văcuțe și viței pe pajiște...
Știu cât ai iubit-o, de aceea îmi stă un nod în gât când îți povestesc cum s-a chinuit, cum a agonizat pe aragaz vreo 15 minute... Te înțeleg dacă nu vrei să participi la înmormântare, durerea e imensă și știm amândouă că niciodată o altă cană n-o va putea înlocui în inimile noastre!
Cu infinită durere,
Zâna

Draga mea Zână,
Îmi cer sszuuuze dacă lacrimile mă împiedică să scriu coerent, însă îmi simt sufletul pustiit iar cuvintele sunt acum de prisos :(.
Zilele mele vor fi de acum înnorate, iar simpla amintire a vițeilor de pe pajiștea cănuței noastre îmi va aduce lacrimi de regret. Cu toate acestea, știm amândouă că biata de ea a suferit mult și înainte, arsurile repetate schimonosind frumoasele ei curbe..:(

Vom păstra mereu în amintire smalțul său inocent...
Împietrită de durere,
Samy

*** De astfel de întâmplări și dialoguri am parte aproape zilnic. Pentru asta și pentru multe altele, mi-e drag să vin la serviciu și n-aș schimba nimic din ce am și ce fac acum.

8 comentarii:

  1. Se poate totusi sa schimbam macar procedeul de incalzire a laptelui??...Propun urmatoarele variante

    1. Fierbator vintage de cand era mama neprihanita
    2. il incalzim la san.
    3. Ne frecam palmele una de alta in jur cestii pana degajam suficienta caldura
    4. Cumparam o gaina si o rugam sa il cloceasca
    5. Il punem sub maya :))

    RăspundețiȘtergere
  2. prima varianta, draga mea Samy, este posibila prin donarea de catre mine a unui fiebator. il am in dotare. e de cand era bunica mea neprihanita - adica acu 85 de ani minim.

    la partea a 2 a , zic ca sa nu se intample vreo reactie chimica, Doamne fereste

    de asemenea il ofer pe dl Barcos la stat la incalzit, cat se duce Maya la susu!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Valeu muica, a luat foc fetiliiiiiiiii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Zanilii, sufletel... ca nu e orice fete dupe strada.:-))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am senzatia ca nu suntem luate in serios...

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu mai exista pic de respect pentru doliu si jale. Cana aia pare ca a stat o jumatate de zi pe foc, nu cinspe minute... fie-i tarana usoara!

    RăspundețiȘtergere
  7. Simona te rog sa nu sadesti indoiala in sufletul meu indoliat....daca Zana a spus 15 min...eu prefer sa cred o minciuna frumoasa....:(

    RăspundețiȘtergere
  8. @Samy, Raluca, Sufletel, Anonim, Simona.
    Nici măcar unul din voi nu este normal! Ce căutați în viața mea? :-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...