sâmbătă, 29 octombrie 2011

Ziua 338. AMR 27.
















De foarte multe ori clienții mei țin să revină și să-mi mulțumească pentru lucrurile frumoase pe care le-am lucrat pentru ei.
De fiecare dată simt că eu ar trebui să le mulțumesc lor pentru că-mi dau ocazia să le lucrez; a le ține în mână, a aplica fiecare petală a unei flori și a vedea transformându-se o bucată de material textil într-un fluture sau un tub de sticlă într-o invitație la petrecere, au efect de endorfine, mă relaxează, mă bine dispun și ecranează orice mizerie sau gând negativ ce se află dincolo de ușa atelierului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...