duminică, 23 octombrie 2011

Ziua 336. AMR 29


După trei zile în care am dormit vreo 8 ore, am și eu voie să petrec o duminică în pijamale, da? M-am trezit prima oară pe la 12 fără 10 doar ca să resping apelul lui Nicol, care oricum primise dispoziții să sune numai după 12 fix. Încălcare de consemn, penalizare, am mai dormit două ore și m-am ridicat ca să evit o tragedie și să mor de foame în somn, drept pentru care am mozolit niște felii strâmbe de pâine cu unt și dulceață și-am băut un pahar de lapte. Lucru care m-a obosit peste poate, astfel încât am fost nevoită să mă întorc în pat, unde m-am pus pe meditat. Singura revelație pe care am fost în stare să o am a fost că mi-aș dori să fiu Taz:
-trei din cinci oameni pe lângă care trecem zâmbesc când îl văd
-e plin de energie, pe toate le face în viteză, mă năucește: se încurcă în lesă, urcă câte trei trepte deodată, se aruncă vitejește de pe spătarul fotoliului, sare ca o minge, intră cu capul în ușile de sticlă
-ia totul drept joacă: ciorapii mei până să mi-i vâr pe picioare, capătul creionului cu care fac sudoku, șiretul de la pantalonii de trening, șervețelul pe care-l am în buzunar, pensula cu care-mi prind părul în coc, bețișoarele cu care mă șterg în urechi, ciucurii de la papuci, mâinile mele exact atunci când scriu un email urgent
-primește pe loc, de la oricine, doar scâncind, mâncare, jucării, apă, plimbare, atenție.
-e un ghem de iubire și drăgălășenie, nici nu-ți dai seama când îți intră în suflet
-e devotat ca un soldat din garda reginei
-primește cadouri mai des chiar și decât o cocotă de lux
-își câștigă prin muncă cinstită hrana cea de toate zilele făcând circ: sare și deschide singur ușa magazinului unde știe că, dacă se duce după tejghea, se întoarce cu cremwursti și cârnați pe care îi mănâncă tacticos doar când ajungem acasă.
-e viteaz ca un leu: el mă apără pe mine de oameni, eu pe el de alți câini :-)
-doarme cu burta în sus, semn că se simte în siguranță
-e curios și îndrăzneț
-Baby e topit după el și îl lasă să i se urce și-n cap
-e curățel și mare amator de băiță
-e foarte confortabil cu lesa atâta timp cât e suficient de lungă încât să-i permită să ajungă acolo unde dorește

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...