marți, 19 iulie 2011

Ziua 269. AMR 96.




Ceva trebuie să se fi întâmplat prin stelele de deasupra castelului că s-au aliniat cam prost duminica asta și au transformat ziua mea cea mai dragă într-una cu lacrimi, scâncete, vânătăi și bandaje mari.
Nu stăteam decât de 5 minute la cafea pe șezlongurile din grădina mamei când a apărut Prințul șchiopătând, schelălăind și cu o mutricică plouată de ți se rupea inima: călcase pe o albină și-l înțepase. N-am înțeles de ce sunt albinele așa de fraiere să se sinucidă lăsându-și acele și fundul înfipte, o fi pentru că le pare rău că provoacă o durere așa de puternică? Și ce caută prin iarbă când se presupune că trebuie să zumzăie vesele prin flori? Fie-i țărâna ușoară bietei albine dar cum mai suspina Prințul meu și cum mă implora din priviri să fac naibii ceva să-l scap de durere! N-aveam menthol cu mine și nici babă în jur care să-mi dea sfaturi așa că am făcut și eu ce m-am priceput: l-am frecat cu sare și apoi i-am băgat piciorul în apa rece. Și cum stătea el așa liniștit, cu boticul pe labe, mi s-a năzărit mie să-l tund un pic că parcă prea îi intra bretonul în ochi. Harști ici, harști colo... Taz, nu te mai mișca! ...oops! Aaaaaaaa, am fost aproape de leșin când i-am văzut urechea însângerată. Eu cu mâinile mele îmi rănisem odorul și îl făceam să sufere îngrozitor! Ce zână rea am devenit! Malefică de-a dreptul pentru că a trebuit să-i torn și puțină Betadină pe rana proaspătă! N-am văzut niciodată cățel mai oropsit decât al meu în acele momente, îl dureau și lăbuța, și urechea, și sufletul cred. Și cum mă mai dureau pe mine remușcările de-mi venea să mă tăvălesc...
Habar n-am dacă a trecut durerea de la doftoriceala mea sau de la sine, cert e că în jumătate de oră Prințul a revenit vesel la mine în brațe, dornic de pupici și mângâieri și cu chef de obrăznicii, ca întotdeauna.
Categoric sunt genul dog lover, nu mă văd cu mâțe sau șopârle lângă mine, pe canapea. Taz și toți ceilalți câini pe care i-am avut până la el-Belle, Whiskey, Lisa- mă fac să-mi pese și să renunț la sensibilitățile mele de zână, la felul comod în care-mi duc zilele, la somn, deseori la porția mea din ceva bun de mâncare. Întreaga lui lume este zâna, iar în lumea zânei, el este partea favorită. Cinstit sau nu, pentru el e mai mult decât suficient pentru că e în genele rasei lui să iubească necondiționat, să se atașeze de stăpân, să-l protejeze și să-l facă să râdă. Sau să plângă. Pentru că are un obicei tâmpit să mă apuce de picioare când are chef de joacă, ceea ce a făcut și acum câteva ore și m-am trezit răsturnată într-o tufă de trandafiri.
Contabilizăm reușitele pe ziua de azi:
Taz-lăbuță umflată și dureroasă, ureche crestată.
Zâna-părțile mai moi și palmele ciuruite, genunchiul vânăt, pielea de pe gambe zdrelită.
Taz și Zâna ghemuiți pe canapea, fericiți că ziua s-a sfârșit. :-)

4 comentarii:

  1. Ai dezvoltat o mare pasiune pentru catelul tau. In aproape fiecare post despre el vorbesti. Esti indragostita de el, clar. Si totusi, poti sa ne mai povestesti si altceva infara de marea ta dragoste cu 4 picioare?:)

    PS: iara ma leg de tine, Marie:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mare noroc ai avut că nu am putut comenta pe blogul meu până acum! :-) Că ți-aș fi zis ceva de dulce. Cum ar fi că uiți că pe blogul meu scriu despre mine și despre păsărelele mele, nu despre ce ați vrea tu sau alții să citiți. Ți-aș mai fi zis și că eu scriu despre oamenii, animăluțele și lucrurile pe care le iubesc într-un moment sau altul. Și te-aș mai fi întrebat dacă doar mi se pare mie sau tu nici măcar în treacăt nu menționezi despre iubirile tale pe blogul tău...

    RăspundețiȘtergere
  3. Corect: pe blog scrii ce vrei tu, nu ce vor altii. Cum de nu m-am gindit la asta?

    Ca atare, la rindul meu, pe blogul meu, scriu ce mi se nazare, iar despre iubirile mele,( cine vorbea, tu care, numai la un mod EVAZIV, ai amintit mereu de amorurile tale...:) de regula vorbesc in privat cu cei apropiati si ca veni vorba, poate chiar ar trebui sa te aduc la curent cu noutatile de pe Coasta de Est, in cazul in care e cam plictiseala in zona ta bucuresteana si sa vezi ca nu am stat degeaba de cind nu am mai vorbit intre 4 ochi:)

    si totusi, infara de dragostea ta fata de catelusul tau, cum stai cu dragostea in general?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Inuca, I'm out of love! :-) Aștept vești!

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...