duminică, 17 iulie 2011

Ziua 268. AMR 97.


Ziceam acum câteva zile că mă sufoc din cauza faptului că zânomobilul e murdar de mai multe săptămâni, ei bine, chiar nu puteam ieși sâmbătă seara cu el în halul acela, iar sora de zână s-a oferit să schimbe situația. S-a întors cu el strălucitor și parfumat, o frumusețe! Dar și cu niște covorașe pe care nu le aveam când a intrat pe poarta spălătoriei. Am simțit eu ceva în neregulă sub tocuri când m-am așezat în fața volanului...m-am uitat mai bine în jur-crema mea de mâini în scrumieră, ochelarii pe scaunul din dreapta, avertismentul de bec ars pe bord, clar era zânomobilul! Și totuși nu erau covorașele mele sub tălpi! Am crezut că mă va lămuri binefăcătoarea mea însă nici ea n-avea nicio explicație. A, da? Nu sunt covorașele tale?!?
Ce s-o fi întâmplat, dom'le?!? O fi vreo promoție Lăsați covorașele să vină la noi !? O fi vreun cadou de la admiratorul meu cu mușchi și tricou roșu? O fi jale mare că n-au ieșit covorașele la numărătoare? O fi vreunul din ele zburător?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...