duminică, 19 iunie 2011

Ziua 243. AMR 122













Am fost cu Taz la femei, pe Mătăsari.
Strada era închisă circulației mașinilor și ocupată de tarabe unde femeile se etalau în toată splendoarea lor în prezentări de modă, concerte, proiecții pe clădiri, gătit, jocuri inedite, cinematograf în aer liber, acțiuni umanitare și de implicare socială.
Am nimerit în timpul concertului cu pianul în stradă al Alexandrinei, pe care n-am văzut-o peste capetele celorlalți, ci doar am auzit-o...
"Numai tu cu ochii tăi verzi,
Cu buzele gustoase.."
Frumoasă încercarea de a șterge pentru trei zile faima străzii Mătăsari și de a o popula cu femei frumoase, talentate și împlinite.
Nu știu dacă e un mit că fiecare casă de pe Mătăsari este întreținută de femeile care își vând trupul; o prietenă îmi spunea că trece zilnic pe acolo și că nu le-a văzut niciodată. Dacă există, probabil sunt la fel ca cele care-și au sediul lângă Academia de Poliție: urâte, neîngrijite, murdare, fără dinți, cu vânătăi pe picioare.
Eu sunt dintre cei care nu le găsesc nicio scuză și nu sunt impresionată de poveștile din spatele alegerii lor de a presta sex pe bani. De fiecare dată când le văd cerșind atenție pe marginea drumului, nu pot să nu mă întreb cât de jalnic trebuie să fie bărbatul care se excită mângâind o astfel de femeie? Și dacă-mi ziceți că e doar o bucată de carne, cum să poftești la o fleică veche, mirosind oribil, de culoare vânăt-dubioasă, mestecată de atâția alții înainte?

Un comentariu:

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...