vineri, 17 iunie 2011

Ziua 242. Amr 123.



Ucenica de zână m-a provocat să:
1. Caut în al patrulea folder a patra poză din acel folder și să o explic.
Floare la ureche! În laptopul de zână se află doar poze selectate și niciuna indecentă, așa că am extras poza norocoasă fără emoții: eu în Austria, la Villach, în grădina hotelului Romantik Post, anul trecut, pe la începutul lui iunie. Pe când încă mai credeam în iubire, în relații perfecte și-n vacanțe romantice. Mda...
2. Să răspund la întrebări despre mine. Hahaha! Ce-ar mai fi de spus și să nu se afle deja în vreuna din postările anterioare de pe blog?!?
1. Zi-mi ceva despre tine.
Numai de bine.
2. Ai porecle? Care?
Zâna
3. O melodie tristă, una perfectă și trei care îți plac mult.
Torn-Nathalie Imbruglia

Too much love will kill you-Queen


Chasing Cars-Snow Patrol
Another Cup of Coffee-Mike & The Mechanics
She-Elvis Costello
4. Ai animal de casă? Care?
Daaaaaa. Pe Taz, cuțu mic și dezvoltat.
5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Enjoy life!
6. Primul citat care-ți vine în minte.
Am gusturi simple. Mă mulţumesc cu ce-i mai bun. Oscar Wilde
7. Desenul animat preferat din copilărie:
Tom și Jerry
8. Îți place înghețata?
Nț.
9. Ce alt nume ți-ar plăcea să ai?
Anna
10. Zi-mi un banc!
Pfff! Da' e cu prostii...

O femeie cu un pahar de coniac în mână meditează în fața oglinzii: Sunt o doamnă, ce p--a mea! La al doilea pahar: Sunt o doamnă, ce p--a mea! La al treilea: Sunt o p--ă, ce doamna mea!

3. Să îi provoc pe alți patru oameni să facă la fel.
Și le provoc pe Samantha, Lolita, Domnița Ralu și Habarnam să iasă la interval cu poze și pălăvrăgeală. Și mai repede!

6 comentarii:

  1. Ce fain! Si ce poza frumoasa ai nimerit... doamna :). Pe cand ne vedem la un... coniac? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Si daca se nimerea o poza cu tine goala toata, o atasai sau trisai:) (ipotetic vorbind ca ai fi avut astfel de fotografii).

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleu, doamnă, ce-mi faci? Habar n-am de chestiuni din astea, numite lepșe. Dar îți mulțumesc si mă conformez. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Kalimero. Ți-am zis că era foarte probabil să nimeresc o fotografie bună :-), in laptop am doar fotografii reusite cu mine si cu Taz. Si sunt foarte drastica atunci cand fac selectii. :-) La un coniac, un vin bun sau orice dar hai sa ne vedem!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ina. Îți spun cinstit că nu aș fi postat-o. Asta în eventualitatea în care aș fi făcut sau păstrat astfel de fotografii. :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Habarnam. Mulțumesc că te-ai conformat.:-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...