duminică, 19 iunie 2011

Ziua 244.AMR 121.

Din ciclul "Unde nu mai mergem niciodată pentru că ne-am făcut de râs", vă prezentăm azi episodul Lady & the Tramp la Palatul Mogoșoaia:
Personaje: Zâna Bună Rău, Zâna Generozității și Taz
Decor: domeniul palatului Mogoșoaia
Atmosfera: cald, miros de tei, nu atâta liniște cât ne-ar fi plăcut nouă.
Nivelul adrenalinei: zero la momentul în care mi-a venit ideea să-i dau din nou drumul din lesă lui Taz,

în creștere când am văzut ce chef de țopăială are,



aproape de limită când mi-a aruncat acea privire: "I'm bad!",



și dincolo de nivelul maxim când am auzit PLEOSC în apă!
Mi-e rușine să zic, dar reacția mea a fost: " Și eu ce fac acum?" în timp ce cățelul meu se zbătea în lac, vizibil luat prin surprindere de faptul că nu știe să meargă pe apă. Privitori erau mulți, unii aflați chiar la doi pași de el, dar nimeni n-a schițat cel mai mic gest, se uitau ca la televizor. Noroc cu Zâna Generozității care nu s-a aruncat după el (deși, la cum o știu, n-ar fi stat pe gânduri dacă era nevoie), dar s-a întins și l-a apucat de zgărdiță înainte să se îndepărteze de mal în disperarea lui.
Câteva minute nu cred că și-a dat seama ce i s-a întâmplat, nici să se scuture n-avea curaj, în timp ce noi râdeam nervos și încercam să ne stăpânim tremurul picioarelor.



Și ca să uite de sperietură, ca pe d-l Goe, mamițica și tanti Mița l-au răsplătit cu o oprire mică la terasa restaurantului, unde, ca niciodată, a stat foarte cuminte pe scaunul lui jucându-se cu dopul de la sticlă


și unde eu am băut cel mai prost frappe din cate am plătit vreodată.

Încă emoționați, îmbufnați și uzi, ne-am mai plimbat puțin,



ne-am împăcat,

și ne-am întors acasă unde am scos bagheta (și șamponul) și am transformat cățelul ud, mirositor și amărât într-unul pufos, curat și cuminte ca o fată mare.

PS Lumea zice că nu s-ar fi înecat, că înoată instinctual, dar parcă nu m-aș încrede, prostovanul nu părea că știe ce să facă cu lăbuțele alea multe ale lui...

14 comentarii:

  1. Yeah, he's really bad! Nu papa laptic! :->

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu stiu de ce te miri, asa stapana, asa caine: rasfatat, neascultator, curios dar adorabil la final. :-))) Te pup!Criss

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai, si ce zi frumoasa a fost....:-)))))
    P.S. Bravo, Tazule! Adrenalina la maxim pentru mamiiiii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne de cand nu am mai ras asa:)))))))))))) Este criminal:)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. ah..vroiam sa te intreb cum de reusesti sa ii faci blanita sa arate atat de bine si de descalcita. eu nu reusesc cu teo si pace buna:(

    RăspundețiȘtergere
  6. :)))) Ce figuri sunteți și voi! Și acum cine râde? Ha?:)))) Dar tălică nu știi să înoți? Haaaa, cum te-am prins!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonima Criss :-) Deci asta e părerea ta anonimă despre mine :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Eu și atât. O să mă omoare într-o zi și voi vă distrați. :-)))) Recunosc că sunt o norocoasă, blănița lui e frumoasă de la natură, nu îl pieptăn decât o dată pe săptămână. E moale și pufos oricât și oriunde s-ar tăvăli...doar e cățel de zână :-))))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Habarnam. Dar știu să merg cu bicicleta :-PPPPP

    RăspundețiȘtergere
  10. Nepotul meu a fost in pericol!!!!!!!Cred ca o se te decad din drepturi si-l adopt eu,tare drag imi e !Zau daca imi imaginam ca o sa tresar asa pt un caine ,cand am citit ca a plonjat in apa! Tare pisicher mai e!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Anonim. :-)))) Zău că nici eu nu-mi imaginam ca tu vreodată să tresari pentru un cățel. Dar nu mă sensibilizezi cu asta într-atât încât să ți-l dau... :-P

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu te inteleg, am patit la fel cu Pic al meu in parcul IOR. Noroc ca l-am tras de lesa si pe urma l-am transportat in portbagaj :)).

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...