joi, 16 iunie 2011

Ziua 241. AMR 124.


Azi vreau o rochie ca asta.
Și mă doare în cot că iar m-am pricopsit cu eticheta de fițoasă (nu mănânc coadă de vacă în restaurante în care te simți ca la tine în living și pace!).
Mai tare mă preocupă să-mi dau seama care este pasiunea mea arzătoare pentru că m-am întâlnit cu doi foști colegi de liceu (de fapt, unul dintre ei este de pe vremea grădiniței prin preajma mea) și am aflat că amândoi sunt înnebuniți după mâncare. Că cel mai mult în viață apreciază momentele când se află în fața unei farfurii cu mâncare bună.
Eu nu știu, dom'le, după ce sau pentru ce ard în flăcări.
Adică azi pot să mă dau în vânt după chestii ca (și cu asta mi-am făcut și tema pentru acasă dată de Prințesa Urbană:-):
1. Noua casă
2. Noul telefon
3. Pantofii mov de la Ana
4. Buchetul cu flori din grădina mamei
5. Medalionul de identificare de la zgărdița lui Taz

6. Biletul la concertul cu Bonjovi
7. Kataiful în care tocmai am înfipt furculița.
8. Eșarfa din dantelă de la Raluca
9. Papucii de casă animal print pițipoancă gen
10. Lipscani. Ghid turistic & de chefuri de Eugen Istodor
Dar știu că mâine e foarte probabil să am alte 10 chestii total diferite în fața cărora mă extaziez ca în fața Giocondei. O fi bine? O fi rău? Sunt superficială? Sunt liberă? Ar trebui să mă concentrez pe un singur lucru? Ar trebui să rămân cu mintea împrăștiată în 6145 de direcții?

PS Oh, ce-a fost la gura noastră în seara asta, ce bârfe, ce amintiri din adolescență! Ce răi am fost și ce i-am tocat mărunt pe toți! Ce riduri are X! Ce nevastă grasă are Y!

PPS Azi mi-a dat mama un caiet cu poeziile stârnite de zânescu-mi talent pe la 17 ani, ceva cu ceasul de la miezul nopții și șobolani devoratori de visuri. A trebuit să-i mărturisesc că șobolanii erau ei, mama și tata, că nu mă lăsau să merg la petreceri. Tata a țuguiat buzele și m-a privit peste ochelari: "Lasă că recuperezi acum toate chefurile la care n-ai fost atunci!"
Într-o zi am să fug de-acasă...:-)


2 comentarii:

  1. Eu fugeam la petreceri si atunci, desi nu ma lasau, si fug si acum.

    Care sunt restaurantele in care te simti ca la tine-n living (mie chestia asta nu-mi suna tocmai rau) si ce este, mai exact, coada de vaca? :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa, ca sunt persoane care nu te considera si nu te vor considera niciodata "fitoasa", si tu stii asta.
    DAR... ROCHIA? Ce te impiedica sa o ai? Sau sa o faci?

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...