miercuri, 15 iunie 2011

Ziua 239. AMR 126.

De ce am ales să lucrez cu Ralu dintre toți cei care mi-au propus colaborări? Pentru că nu ne place nimic mai mult decât ce am ales să facem zi de zi. Pentru că nu avem nevoie decât de un schimb de priviri pentru a ști dacă totul e în regulă. Pentru că avem standardele sus de tot și capacitatea să ni le atingem reciproc. Pentru că ideile minunate nu fac casă bună decât cu îndemânare pe măsură. Pentru că ne place fucsia în combinație cu negru și cu orhidee.
Și pentru că undeva trebuiau să se întâlnească o minte blondă, capabilă să vândă castraveți grădinarului, cu una roșcată care e capabilă să muncească ore în șir doar pentru glorie. :-)

*Fotografiile de mai jos sunt de la nunta Furnicii, mireasa care ne-a pus în încurcătură când a început să plângă de bucurie că a avut parte de tot, ba chiar mai mult decât a visat cu ochii deschiși.























7

6 comentarii:

  1. Minunată priveliştea. Mi-ai inspirat ideea că atunci când îmi voi face nunta tema principală să fie iubirea. Cu alb şi roşu, multe inimioare, diverse citate despre ... foarte frumos :*

    o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi da! Îți dă mâna să vorbești despre inimioare :-). Lectura mea de diseară va fi blogul tău, poate mă dumiresc și eu cu ce se mănâncă iubirea asta...Bine ai venit pe blogul de zână și te așteptăm și la show room când vei începe pregătirile pentru marele eveniment! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat talent domne'..cat talent :)....Ce s-ar face o vrajitoare afurisita fara o zana talentata? Dar o zana zen fara o vrajitoare afacerista...

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb, superb! Pe unde haladuiati voi acum 8 ani cand aveam nevoie de voi?

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Vrăji. Nu știu, dom'le, ce ne făceam! Nu știu cum am trăit și lucrat până acum fără tine! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ruxi. Acum 8 ani nu eram nici Zâna Bună Rău, nici Vrăjitoarea Samantha așa că n-ai pierdu prea multe. Posibilitățile ca noi să-ți înfrumusețăm vreun eveniment sunt următoarele: mai faci o Teea mică sau nășești. Deci? :-)

    RăspundețiȘtergere

Facerea de bine, futere de mamă

E acea perioadă din an când toți vrem să fim mai buni, duduie online-ul de campanii umanitare și strângeri de fonduri pentru cauze care mai ...